A felhasználóbarát működés érdekében az oldalon sütiket (cookies) használunk. További információ Elfogadom
Kérdésed van? Görgess lejjebb.
A Rendi segítségével pár kattintással rendelhetsz takarítást, szőnyegtisztítást, matractisztítást, kárpittisztítást, sitt-elszállításra szakosodott szolgáltatót. Az árak négyzetméter-, köbméter-, valamint darabszám alapján vannak meghatározva, így lakásod méretéhez és lokációjához igazítva találhatod meg a számodra legkedvezőbb megoldást. További opciók takarítási szolgáltatás rendelése esetén a takarítóeszköz bérlési-, valamint a takarítószer vásárlási lehetőség is, amennyiben a háztartásod nem rendelkezik megfelelő mennyiségű-, és minőségű szerekkel, vagy eszközökkel. Az extra szolgáltatások közül számos opció közül választhatsz, teljes mértékben az igényeidre szabva. A rendelés leadását követően megerősítő üzenetet küld a rendszerünk automata e-mail formájában a megrendelésedről.
A Rendi platformját úgy alkottuk meg, hogy minél rugalmasabbak legyünk, ugyanakkor nálunk is érvényben vannak bizonyos szabályok. Célunk, hogy Megrendelőinknek és Takarító Partnereinknek is megbízhatóan, magas minőségben tudjunk szabad takarítót, illetve teljesítendő megrendelést biztosítani. Tudjuk, hogy mindenkinek bármikor közbe jöhet valami, viszont röviddel a teljesítés előtti lemondás, vagy módosított rendelés esetén Szolgáltató Partnereink értékes munkaóráktól esnek el, ezért bizonyos esetekben lemondási díjat számolhatunk fel.
Amennyiben a Szolgáltató nem tud bejutni a háztartásba, vagy a helyszínen derül ki, hogy a Megrendelő nem tart igényt a szolgáltatásra, akkor sajnos a teljes szolgáltatási díj levonásra kerül.
Egyszeri megrendelés esetén: ha a megrendelő 12 órával a kezdés előtt mondja le a rendelését, abban az esetben 2.500,- Ft lemondási díjat számolunk fel.
Rendszeres rendelés esetén:
Heti, illetve kétheti rendelés esetén legalább 5 alkalom igénybevétele szükséges ahhoz, hogy a megrendelő jogosult legyen a kedvezményre. Ha 5 alkalom előtt lemondásra kerül a teljes rendelés, úgy visszamenőleg levonásra kerül a jogtalanul igénybe vett kedvezmény mértéke. Heti rendelés esetén 7 héten belül szükséges felhasználni a takarítást, míg kéthetinél 14 héten belül. Havi rendelés esetén 3 alkalom igénybevétele kötelező 5 hónapon belül.
Ha elégedetlenség következtében kerül lemondásra a teljes rendelés, akkor ezt mindenképp jelezni kell felénk! Sok Szolgáltató Partnerrel dolgozunk együtt annak érdekében, hogy minden Megrendelő megtalálja a számára legalkalmasabb takarítót, és hosszú távon elégedett legyen, ezért keresünk megoldást ilyen helyzetekre is.
Minden esetben a Rendeléseim menüpont használata javasolt, hiszen ott egyszerűen, pár kattintással módosítható a rendelés.
Kárpitisztítási, szőnyegtisztítási, matractisztítási, sitt-elszállítási szolgáltatás rendelése esetén telefonon tudod a rendelést lemondani, illetve módosítani.
Szolgáltató Partnereink igyekeznek, hogy megfelelő tisztaságot biztosítsanak számodra, ezért több lépcsősen igyekszünk a minőséget elfogadhatóvá tenni. A helyszínen a takarítás végeztével mindenképpen szükséges egy értékelőlapot aláírnod, amelyben leigazolod a takarítási tevékenység elvégzését, és szükség esetén még azonnal kérhetsz korrekciót a számodra nem megfelelően elvégzett területek újra-tisztítására vonatkozóan. Ha ezek után is elégedetlen lennél a szolgáltatással, kérjük 24 órán belül küldd vissza a takarítás után e-mailben kiküldött értékelő lapot, és panaszkezelő kollégánk keresni fog telefonon. Kérjük, hogy panasz esetén fényképeket is küldj a részünkre, az [email protected] e-mail címre, hiszen ez alapján tudjuk felmérni a panasz jogosságát.
Első körben a Szolgáltató Partner a felelősségvállalási kötelezettsége alapján korrekciós munkát köteles végezni. Ha valamilyen okból ez meghiúsulna, akkor egyeztetünk a szolgáltatási díj mértékének csökkentéséről, és gondoskodunk a visszajáró összeg visszairányításról.
A helyszínen a takarítás végeztével kitöltött és aláírt értékelőlap-, és munka átvételét igazoló nyomtatványon tudod jelezni az észrevételeidet, valamint egy tőlünk emailben kapott kérdőívet is várunk tőled vissza kitöltve a munka végeztével.
Nem kell otthon tartózkodnod, élvezd a szabadságot, a munkát bízd a Szolgáltatókra! Előre egyeztethettek a munka befejezési időpontjával kapcsolatosan.
Ha a takarító késik a megbeszélt időpontról, értesítenie kell téged a késésről. Amennyiben ez számodra nem megfelelő, átütemezést kérhetsz egy másik, számodra is megfelelő időpontra. Előfordulhat, hogy a takarítót a helyszínre utazás közben éri valami nem várt esemény, és nem tud értesíteni minket, így nem tudunk a késésről. Ha már legalább 10 perc késést tapasztalsz, azonnal hívj minket a központi telefonszámunkon, hogy kideríthessük, mi történt. Ebben az esetben veled egyeztetve oldjuk meg a kialakult helyzetet.
Ha nem tudjuk azonnal felvenni a telefont más ügyfelek ügyeinek intézése miatt, akkor egyszerűbb, ha a takarítást megelőző napon érkezett automata email mellékletében található szolgáltatásra vonatkozó szerződésben kikeresed a Te személyes Szolgáltatód telefonszámát, és egyenesen vele konzultálsz a helyzetről. Mi is ezt tennénk, így ezzel a lépéssel meggyorsíthatod a folyamatot.
A takarítási díját bankkártyával lehet kifizetni a weboldalunkon. A megrendelés végén átirányít a rendszer a Symple Pay bankkártyás fizetési felületre, ahol a fizetést lebonyolíthatod. Felhívjuk figyelmedet, hogy ez a felület tőlünk teljesen független, általános banki, bankkártyás fizetési felület, így a levonásokat nem mi, hanem a szolgáltatáshoz tartozó bank teljesíti, aki számunkra közvetíti az általad jóváhagyott megrendelési összeget. Előfordulhat, hogy ez a fizetési oldal nem működik rendesen, ilyenkor nem a mi hibánkból vannak fennakadások, vagy esetleges téves levonások. Ha valamilyen okból többletlevonás történne, kérlek jelezd felénk, ilyenkor visszairányítjuk a jogtalanul levont összeget.
A megrendelésed folyamán kell jelezned a számlakiállításra vonatkozó igényeidet. Természetesen minden esetben kapsz számlát azokkal az adatokkal, amelyeket feltüntettél a megrendelésed folyamán a számlázási adatok megadásakor. A megrendelés jóváhagyása után e-mail formájában küldjük Neked a visszaigazolást a megrendelésed tartalmáról. A számlát azonban minden esetben a szolgáltatást végző vállalkozó állítja ki számodra a megrendelés tartalma alapján. Mi a szolgáltatókat közvetítjük, tehát a szolgáltatás kifizetett ellenértéke is hozzájuk kerül továbbításra, hiszen ők végzik a szolgáltatást.
A weboldalon kiválaszható nagyvárosokban érhető el a szolgáltatásunk. Jelenleg Budapesten és Szegeden, valamint ezen városok 40 km-es vonzáskörzetében élő lakosok tudnak élni a Rendi nyújtotta előnyökkel, az ország többi részén pedig a későbbiekben szeretnénk szintén elérhetővé tenni a szolgáltatásainkat!
Amennyiben takarítói tapasztalattal rendelkezel, és van vállalkozói háttered, látogasd meg a LEGYÉL RENDI TAKARÍTÓ oldalunkat! Magánszemélyekkel nem tudunk sajnos leszerződni.
Kizárólag olyan Szolgáltatókat közvetítünk ki hozzád, akikkel személyesen beszélgettünk, akiknek a vállalkozását leellenőriztük szerződéskötés előtt. ÁSZF-ben rögzítettük, hogy minden Szolgáltató személyes minőségi garanciát köteles vállalni az elvégzett szolgáltatás minőségére, és felelősséget vállal az esetlegesen felmerülő - véletlenül bekövetkező - káreseményre is.
A fő megbízhatóságot azonban a felhasználók visszajelzései adják, hiszen minden Szolgáltató minden takarítója folyamatosan értékelve van a háztartások által minden teljesítés után. Aki kiérkezik hozzád, valakinél már biztosan jól teljesített előtte!
Ha nem megfelelő minőségben dolgozik valamelyik Szolgáltató alkalmazottja, nem adunk számára több lehetőséget, főnöke köteles törölni a rendszerből, ellenkező esetben nem kap több elérhető munkát a weboldalunk közvetítésével a vállalkozó sem.
A honlapra történő bejelentkezés után a nevedre kattintva tudod a jelszavadat és a többi személyes adatodat módosítani.
A regisztráció számos előnnyel jár, ugyanis folyamatosan nyomon követheted a rendeléseidet, a "Partnerprogram" keretén belül pedig akár ingyen takarításhoz is hozzájuthatsz.
A jelenleg hatályos jogszabályoknak megfelelően járunk el, ez az Adatkezelési Szabályzatunkban is rögzítve van, tehát nem adjuk ki harmadik félnek az adataidat. A regisztráció törlése pedig bármikor kezdeményezhető általad. A bankkártya adataidat mi nem látjuk, ezért tárolni sem tudjuk, hiszen a banki fizetési felületet tőlünk teljesen független, nem mi üzemeltetjük.
A honlapon, a fejlécen található menüpontok közül válaszd a "Partnerprogram" menüpontot, ahol ismerősödet e-mail címének beírásával tudod meghívni. Amennyiben rendel tőlünk, úgy 1000 Ft jóváírást kapsz, amit saját megrendelésed kifizetésére tudsz használni és ismerősöd is egyből 1500 Ft kedvezményben részesül már az első vásárláskor. Minél több ismerősöd rendel tőlünk, annál több pénz lesz az egyenlegeden.
A szolgáltatást kizárólag a honlapunkon keresztül, online lehet megrendelni.
Ebben az esetben a Szolgáltató alternatívákat ajánl fel számodra, valamint minket is értesít a csúszásról. Ha sikerült megtalálnotok a megoldást, és egyeztetni az időpontot a befejezéshez, mi nem avatkozunk bele a folyamatba.Ha nem sikerült megoldást találnotok, akkor értesíts minket, és megoldjuk a helyzetet, megkeressük a számodra elfogadható megoldást.
Nem, alapesetben a háztartásnak kell biztosítania a takarításhoz szükséges szereket és eszközöket is. Amennyiben nem rendelkezel megfelelő takarítóeszközzel, vagy nincsenek megfelelő tisztítószereid, lehetőséged van bérelni takarítóeszközt, és vásárolni takarítószer csomagot is a rendelésed mellé. Ezt a Szolgáltató Partner viszi magával a takarítás helyszínére.
Ajánlott tisztítószerek:
Ajánlott takarítóeszközök:
Ez az extra darabszám beállítással működik, tehát meg kell számolni az ingatlanban található ajtókat, ha kétszárnyú is van köztük, akkor azt 2 db-nak kell tekinteni, és ezt a számot berögzíteni.
Ez az extra sokkal alaposabb takarítást takar, mint a sima, hetente takarított ingatlanok esetében történik, mivel részletesebb, tovább is tart, mint egy általános, heti takarítás. Az ár a csomag méretével változik, az alábbiakat tartalmazza, és ha több, mint 2 hete nem volt takarítva, ez a kötelező megrendelés. (A több száz könyvet, iratmappát tartalmazó könyvespolcok takarítása ebben az esetben sem tartozik bele a takarításba, tehát ha az ingatlanban ez is követelmény, akkor külön árajánlatot kell kérni ezeknek a könyvespolcoknak a lepakolására, portalanítására és visszarendezésére, valamint kristálycsillárok esetén a kristályok le-és felszerelése sem tartozik ide, kizárólag porolóval való takarításra vonatkozik.)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a több hónapja, vagy több éve nem takarított ingatlanok nem tartoznak ebbe a kategóriába sem, ilyen esetben az "extrán szennyezett, vagy felújítás utáni nagytakarítás" opciót kell választani, vagy ezekre külön helyszíni felmérés alapján tudnak árajánlatot adni Szolgáltató Partnereink! Ha a Megrendelő a nagymértékű szennyeződés ellenére is ezt az opciót választja, akkor a helyszínen a Szolgáltató megtagadhatja a munka elvégzését, és ebben az esetben ez helyszíni lemondásnak minősül, amiért nem vonható felelősségre a takarító és a weboldalt üzemeltető sem.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos vissza-szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Ebben az esetben az extra részét képezi az alaptakarításon felül:
Ez a háztartás méretétől és az extrák számától függ, minden esetben a munkát felvállaló Szolgáltató Partnerünk kompetenciája meghatározni adott megrendelés személyi igényét. Nagyobb volumenű megrendeléseknél a vállalkozó Partnereink előre szoktak egyeztetni a Megrendelővel a részletekről.
Az alábbi szolgáltatásokat partnereink nem tudják teljesíteni:
A takarítás, mint a neve is tükrözi, a takarításról szól, és nem a „rendcsinálásról”. Partnereink feladata a takarítás elvégzése egy rendezett ingatlanban. Nem feladata eldönteni, hogy minek hol van a helye a lakásban, tehát a tisztaságon dolgozik, nem az otthonod átrendezésén. Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a mosogatás sem a takarítás része, hiszen az napi szintű általános tevékenység. Weboldalunkon is felhívjuk a figyelmet, hogy a mosogatógépbe való bepakolást vállalják Szolgáltató Partnereink, kézi mosogatást nem. Ha ilyen jellegű igényed is van, kérlek az extrák közül tedd a kosaradba ezt az opciót, hiszen erre külön időt szükséges kalkulálni.
Profilodban a rendelésedhez hozzáadni és elvenni is tudsz extrákat. Ha extrát adsz hozzá, annak ára a takarítás kifizetésekor automatikusan levonódik. Ennek feltétele, hogy legalább 72 órával a takarítás időpontja előtt módosíts, mert a rendszeres takarítások ára ekkor kerül terhelésre a bankkártyádra. Esetleges túlfizetés esetén a Rendi egyenlegeden íródik jóvá a túlfizetés összege, amit később felhasználhatsz, vagy visszairányítjuk a bankkártyádra, ha ilyen irányú kérés érkezik hozzánk.
Címet, dátumot, extrát, gyakoriságot a bejelentkezés után a "Rendeléseim" menüpont alatt tudod megváltoztatni, úgy, hogy a kérdéses részlet mellett található ceruza ikonra kattintasz.
Igen, a profilodba belépve pár kattintással tudsz extrát hozzáadni a rendeléshez, a takarítás ideje alatt. Ha nem sikerülne, ügyfélszolgálatunk segítségét is igénybe veheted.
Alapvetően kétféle szőnyeget különböztetünk meg: padlószőnyeg és normál szőnyeg. A szőnyeg anyaga nem lényeges, hiszen a partnereink által használt gép a legtöbb szőnyegtípuson alkalmazható.
Legalább félévente egyszer.
1. Opció - Mérd le centivel.
2. Opció - Sétálj végig a szőnyeg két leghosszabb végéből. Ezt követően írd le a lépések számát, majd szorozd fel 30-cal mindkét összeget. A két számot írd be a rubrikába.
Négyzet alakú szőnyeg mérése
Kör alakú szőnyeg mérése
Lépcsőzetes alakú szőnyeg mérése
Bosch és Kärcher szőnyeg- és kárpittisztító gépekkel dolgoznak vállalkozóink.
Megrendeléskor a “Foltos” opciót jelöld be, így tudni fogják takarítóink, hogy az átlagosnál jobban szennyezett a szőnyeg.
Nem. A szőnyeg tisztítása minden esetben a helyszínen történik.
Igen, vállalják.
Legalább félévente egyszer ajánlott.
Megrendeléskor a “Foltos” opciót jelöld be, így tudni fogják takarítóink, hogy az átlagosnál jobban szennyezett a kárpit.
Bosch és Kärcher szőnyeg- és kárpittisztító gépekkel dolgoznak vállalkozóink.
Alapos kárpittisztítás esetén igen. Tartós eredményt sajnos nem lehet elérni, ugyanis a poratka minden egyes helyen megtalálható, ahol mi emberek élünk. A poratka hamar visszatelepszik olyan helyekre, ahol az ember gyakran tartózkodik, mivel a lehulló hámsejtjeinkkel táplálkozik. Egyes emberek szervezete a poratka ürülékére reagál. Amennyiben emiatt hívnak ki minket, érdemes egyidőben egy mindenre kiterjedő teljes takarítást is csinálni. Aggódni nem kell, rendszeres takarítással tisztán lehet tartani otthonunkat.
Számos házi praktika létezik, ami ideiglenes és gyors megoldást nyújt. Viszont higiéniai szempontból félévente/ évente egyszer érdemes profira bízni a kárpittisztítást.
-Nagy céges rendezvények előtt és után
-Fogadások, kiállítás megnyitó, árubemutató előtt és után
-Allergiás reakciók, rendszeres megbetegedések esetén
-Szállodák vagy hotelek esetében, ahol a szőnyeg mozgatása nehezen kivitelezhető
-Iroda felújításkor és költöztetéskor
-Apartmanok és társasházak esetén
Megrendeléskor a “Foltos” opciót jelöld be, így tudni fogják takarítóink, hogy az átlagosnál jobban szennyezett a matrac.
Allergiás és asztmatikus betegségekben szenvedők illetve fokozott igénybevétel esetén (szállodák, apartmanok) fél évente, egyébként elegendő évente elvégezni a matracok teljes mélytisztítását.
Az általunk használt gépekkel megpróbálnak minden szennyeződést eltávolítani a vállalkozóinkde a makacs, nagyon régi foltok nem biztos, hogy eltűnnek. A matrac folyamatos használatnak van kitéve, így elkerülhetetlen a szennyeződések lerakódása a matrachuzat felső és alsó régióiban. Ezek a szennyeződések táptalajt adhatnak a baktérium és gombatelepek elszaporodására, ami hozzájárul a házi poratkák letelepedéséhez. Ebből adódóan évente legalább egyszer ajánlott a matracok professzionális tisztítása.
Egyszemélyes matrac
(90cm * 200cm) Másfél személyes matrac
(140cm * 160-200cm) Kétszemélyes matrac
(160cm * 200cm) Kis gyermekmatrac
(60cm * 120cm) Nagy gyermekmatrac
(60cm * 120+cm)
Bosch és Kärcher szőnyeg- és kárpittisztító gép
- Beköltözés előtt
- Felújítás után
- Újonnan vásárolt matrac esetén
- Allergiás reakciók, rendszeres megbetegedések esetén
- Makacs foltok esetén
- Ajánlott abban az esetben is, amennyiben több éve nem volt tisztítva a matrac
Ha vannak saját szereid és eszközeid, úgy Partnerünk azokat használja. Ha szeretnéd, hogy vigyenek magukkal, kérjük a bejárás alkalmával jelezd igényeidet Partnerünk felé.
Igen, minden egyéb típusú takarításra van partnerünk.
Partnereink igyekeznek minél előbb felvenni veled a kapcsolatot. 2-3 munkanapon belül ez meg is fog történni.
Kérlek hívd fel ügyfélszolgálatunkat az alábbi számon +361/999-1634, vagy írj nekünk az [email protected] e-mail címre.
Autó klíma: Az autó klíma tisztítása körülbelül 30 percet vesz igénybe. Az ózongenerátor és a Backtacleen eszköz is szivargyújtóról üzemeltethető, teljesen kitakarítja az autó klímáját. Extra szolgáltatásként kérhető: teljes utastér fertőtlenítése, ezáltal szakemberünk tovább működteti a gépet.(Évente kétszer tél és nyár előtt érdemes elvégezni.)
Lakásklíma: Az ózongenerátor, vagy a Baktacleen eszköz abban a szobában kerül elhelyezésre, ahol a klíma belső egysége található és körülbelül 1 óra alatt áttisztítja a klímát. Ezen kívül partnerünk a beltéri egység elejét leszedi és a benne található szűrőt kimossa. (Évente kétszer, tél és nyár előtt érdemes elvégezni.) Ózonos technológia esetén sem ember, sem állat, sem növény nem tartózkodhat abban a helyiségben, ahol a klímatakarítás zajlik.
A klíma takarítását évente kétszer, főleg a nyári és téli szezon előtt érdemes elvégeztetni.
A Bactakleen növényi alapú antibakteriális kezelés óv a baktériumok, vírusok ellen, végigjárja a teljes levegő rendszert is és akár 3 hónapig aktív antibakteriális védőréteget biztosít. A kezelés klímánként kb 20-25 percig tart.
Bactakleen-es fertőtlenítés ideje alatt nyugodtan a helyiségben/autóban lehet tartózkodni.
Az Ózongázzal történő kezelés ideje alatt, illetve azután egy 30 percig nem ajánlott az adott helyiségben, autóban tartózkodni. Sem növény, sem pedig állat nem lehet abban a helyiségben, ahol a fertőtlenítés zajlik! Ezután az ózongáz közönséges oxigénné alakul és a helyiség nyugodtan használatba vehető.
Doboz – Az számít egy „doboznak”, amit egy ember, egy fordulóval ki tud vinni a lakásból.
pl.:
1 db szobainas,
1 db szék,
1 db kisebb kézben elvihető bútor (pl.: éjjeli szekrény)
1 db TV
1 db „banános” vagy hasonló méretű doboz
1 db ikeás költöztető doboz
1 db mikró
stb.
Bútor – Az számít egy bútornak, aminek a megemeléséhez és a lakásból történő kiszállításához legalább két emberre van szükség
pl.:
1 db íróasztal
1 db szekrény
1 db komód
1 db hűtőszekrény
stb.
- veszélyes, ill speciális kezelést igénylő hulladékot,
- gépjárműroncsot
- minden veszélyesnek számító vegyi anyagot, festéket
A szolgáltatóval a helyszínen konzultálva utólag is fogjuk tudni a megrendelésed módosítani.
A kupac felülnézete A kupac oldalnézete
A térfogat kiszámítása:
az alapterület (a*b) szorozva a cuccok magassága (m). A méretek méterben értendőek (pl. m=1,8 m)
Ablaktisztítás csomagunkba az általad megadott darabszámú (1 db ablaknak minden ablakkeretben értendő ablakot kell számolni, melyeknek a maximális mérete 150 cm x 150cm lehet. Ha ennél nagyobb ablakról van szó, akkor növelni kell a drabszámot úgy, hogy a felület méretét el kell osztani a 2,25-ös osztószámmal, majd felfelé kell kerekíteni azt.) ablakok üvegének, valamint keretének külső és belső tisztítása tartozik bele. Amennyiben hagyományos, kétrétegű, szétcsavarozható ablakaid vannak, duplázni kell a darabszámot!
Kérjük ne feledd, hogy ablaktisztító szert és papírtörlőt, ablaklehúzót, és üvegkaparó pengét is használni szoktunk a minél alaposabb tisztításhoz, tehát ha alapos munkát szeretnél, ezeket biztosítsd számunkra, főleg festékpöttyös, vagy felújítás utáni lerakódások eltüntetése esetén!
A magasabbról elérhető ablakokhoz a létrát is a háztartásnak kell biztosítania a takarító számára, vagy ha nem állnak rendelkezésre szerek és eszközök, mindent lehet bérelni a megrendeléskor.
Amennyiben festékpöttyök, vagy egyéb (lakás)felújításból származó szennyeződés van az ablakon, kérjük feltétlenül jelöld be ezt az extrát a rendelés leadásakor.
1. Jelentkezz be vagy Regisztrálj.
2. Kattints az "ajándékkártya beváltás" gombra a profilodban, vagy az egyenlegedre.
3. Add meg a kódodat és a beváltást követően a kártyán lévő összeg azonnal megjelenik az egyenlegeden.
Az egyenleget bármelyik szolgáltatásunk megrendelésekor, a fizetési mód kiválasztásánál fogod tudni felhasználni.
Építkezések, épületek bontása, felújítása során keletkező hulladék, mely az anyag minősége szerint lehet kitermelt föld, beton-vagy aszfalttörmelék, fa, fém, műanyag hulladék, ásványi eredetű hulladék. FONTOS, hogy veszélyes hulladékot partnereink nem szállítanak el.
A kisebb méretű sittet be kell zsákolni, mivel partnereink így tudják elszállítani. Természetesen ezt megcsinálják helyetted, viszont ezt minden esetben jelöld a megrendelésnél. Amennyiben zsákra is szükséged van, kérjük szintén jelezd a megrendelési folyamatban.
A szolgáltatóval a helyszínen konzultálva utólag is fogod tudni megrendelésed módosítani. Ehhez kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat.
Nem, lomtalanításkor tilos az építési hulladék, más néven sitt kihelyezése.
Bactakleen-es fertőtlenítés ideje alatt nyugodtan a helyiségben lehet tartózkodni.
Az Ózongázzal történő kezelés ideje alatt, illetve azután egy 30 percig nem ajánlott az adott helyiségben, autóban tartózkodni. Sem növény, sem pedig állat nem lehet abban a helyiségben, ahol a fertőtlenítés zajlik! Ezután az ózongáz közönséges oxigénné alakul és a helyiség nyugodtan használatba vehető.
Az ózon gázzal történő kezelés ma már igen elterjedt, széles körben alkalmazott légtisztító, fertőtlenítő eljárás. Lakásokban, gépjárművekben, ipari épületekben, éttermi konyhákban, orvosi rendelőkben, öltözőkben és konditermekben, medencékben, élelmiszerek tárolására használt helységekben és minden olyan helyen használható, ahol szükséges a kórokozó mentes környezet, a jó és tiszta levegő. Figyelem! Sem növény, sem pedig állat nem lehet abban a helyiségben, ahol a fertőtlenítés zajlik! Ezután az ózongáz közönséges oxigénné alakul és a helyiség nyugodtan használatba vehető.