A felhasználóbarát működés érdekében az oldalon sütiket (cookies) használunk. További információ   Elfogadom

rendi

Rendelj ragyogó tisztaságot otthonodba!

Kérdésed van? Görgess lejjebb.

  • Általános kérdések

    • Hogyan működik a Rendi?

      A Rendi segítségével pár kattintással rendelhetsz takarítást, szőnyegtisztítást, matractisztítást, kárpittisztítást, sitt-elszállításra szakosodott szolgáltatót. Az árak négyzetméter-,  köbméter-, valamint darabszám alapján vannak meghatározva, így lakásod méretéhez és lokációjához igazítva találhatod meg a számodra legkedvezőbb megoldást. További opciók takarítási szolgáltatás rendelése esetén a takarítóeszköz bérlési-, valamint a takarítószer vásárlási lehetőség is, amennyiben a háztartásod nem rendelkezik megfelelő mennyiségű-, és minőségű szerekkel, vagy eszközökkel. Az extra szolgáltatások közül számos opció közül választhatsz, teljes mértékben az igényeidre szabva. A rendelés leadását követően megerősítő üzenetet küld a rendszerünk automata e-mail formájában a megrendelésedről.

    • Mi történik ha le kell mondanom a rendelést és hogyan tudom ezt megtenni?

      A Rendi platformját úgy alkottuk meg, hogy minél rugalmasabbak legyünk, ugyanakkor nálunk is érvényben vannak bizonyos szabályok. Célunk, hogy Megrendelőinknek és Takarító Partnereinknek is megbízhatóan, magas minőségben tudjunk szabad takarítót, illetve teljesítendő megrendelést biztosítani. Tudjuk, hogy mindenkinek bármikor közbe jöhet valami, viszont röviddel a teljesítés előtti lemondás, vagy módosított rendelés esetén Szolgáltató Partnereink értékes munkaóráktól esnek el, ezért bizonyos esetekben lemondási díjat számolhatunk fel.

      Amennyiben a Szolgáltató nem tud bejutni a háztartásba, vagy a helyszínen derül ki, hogy a Megrendelő nem tart igényt a szolgáltatásra, akkor sajnos a teljes szolgáltatási díj levonásra kerül.

      Egyszeri megrendelés esetén: ha a megrendelő 12 órával a kezdés előtt mondja le a rendelését, abban az esetben 2.500,- Ft lemondási díjat számolunk fel.

      Rendszeres rendelés esetén:

      Heti, illetve kétheti rendelés esetén legalább 5 alkalom igénybevétele szükséges ahhoz, hogy a megrendelő jogosult legyen a kedvezményre. Ha 5 alkalom előtt lemondásra kerül a teljes rendelés, úgy visszamenőleg levonásra kerül a jogtalanul igénybe vett kedvezmény mértéke. Heti rendelés esetén 7 héten belül szükséges felhasználni a takarítást, míg kéthetinél 14 héten belül. Havi rendelés esetén 3 alkalom igénybevétele kötelező 5 hónapon belül.

      Ha elégedetlenség következtében kerül lemondásra a teljes rendelés, akkor ezt mindenképp jelezni kell felénk! Sok Szolgáltató Partnerrel dolgozunk együtt annak érdekében, hogy minden Megrendelő megtalálja a számára legalkalmasabb takarítót, és hosszú távon elégedett legyen, ezért keresünk megoldást ilyen helyzetekre is.

      Minden esetben a Rendeléseim menüpont használata javasolt, hiszen ott egyszerűen, pár kattintással módosítható a rendelés.

      Kárpitisztítási, szőnyegtisztítási, matractisztítási, sitt-elszállítási szolgáltatás rendelése esetén telefonon tudod a rendelést lemondani, illetve módosítani.

    • Mi történik, ha a szolgáltatás nem volt megfelelő?

      Szolgáltató Partnereink igyekeznek, hogy megfelelő tisztaságot biztosítsanak számodra, ezért több lépcsősen igyekszünk a minőséget elfogadhatóvá tenni. A helyszínen a takarítás végeztével mindenképpen szükséges egy értékelőlapot aláírnod, amelyben leigazolod a takarítási tevékenység elvégzését, és szükség esetén még azonnal kérhetsz korrekciót a számodra nem megfelelően elvégzett területek újra-tisztítására vonatkozóan. Ha ezek után is elégedetlen lennél a szolgáltatással, kérjük 24 órán belül küldd vissza a takarítás után e-mailben kiküldött értékelő lapot, és panaszkezelő kollégánk keresni fog telefonon. Kérjük, hogy panasz esetén fényképeket is küldj a részünkre, az [email protected] e-mail címre, hiszen ez alapján tudjuk felmérni a panasz jogosságát.

      Első körben a Szolgáltató Partner a felelősségvállalási kötelezettsége alapján korrekciós munkát köteles végezni. Ha valamilyen okból ez meghiúsulna, akkor egyeztetünk a szolgáltatási díj mértékének csökkentéséről, és gondoskodunk a visszajáró összeg visszairányításról.

    • Hogyan értékelhetem a szolgáltatót?

      A helyszínen a takarítás végeztével kitöltött és aláírt értékelőlap-, és munka átvételét igazoló nyomtatványon tudod jelezni az észrevételeidet, valamint egy tőlünk emailben kapott kérdőívet is várunk tőled vissza kitöltve a munka végeztével.

    • Otthon kell-e lennem a szolgáltatás időtartama alatt?

      Nem kell otthon tartózkodnod, élvezd a szabadságot, a munkát bízd a Szolgáltatókra! Előre egyeztethettek a munka befejezési időpontjával kapcsolatosan.

    • Mi történik, ha a Rendi takarító nem jön a megbeszélt időben?

      Ha a takarító késik a megbeszélt időpontról, értesítenie kell téged a késésről. Amennyiben ez számodra nem megfelelő, átütemezést kérhetsz egy másik, számodra is megfelelő időpontra. Előfordulhat, hogy a takarítót a helyszínre utazás közben éri valami nem várt esemény, és nem tud értesíteni minket, így nem tudunk a késésről. Ha már legalább 10 perc késést tapasztalsz, azonnal hívj minket a központi telefonszámunkon, hogy kideríthessük, mi történt. Ebben az esetben veled egyeztetve oldjuk meg a kialakult helyzetet.

      Ha nem tudjuk azonnal felvenni a telefont más ügyfelek ügyeinek intézése miatt, akkor egyszerűbb, ha a takarítást megelőző napon érkezett automata email mellékletében található szolgáltatásra vonatkozó szerződésben kikeresed a Te személyes Szolgáltatód telefonszámát, és egyenesen vele konzultálsz a helyzetről. Mi is ezt tennénk, így ezzel a lépéssel meggyorsíthatod a folyamatot.

    • Hogyan működik a fizetés?

      A takarítási díját bankkártyával lehet kifizetni a weboldalunkon. A megrendelés végén átirányít a rendszer a Symple Pay bankkártyás fizetési felületre, ahol a fizetést lebonyolíthatod. Felhívjuk figyelmedet, hogy ez a felület tőlünk teljesen független, általános banki, bankkártyás fizetési felület, így a levonásokat nem mi, hanem a szolgáltatáshoz tartozó bank teljesíti, aki számunkra közvetíti az általad jóváhagyott megrendelési összeget. Előfordulhat, hogy ez a fizetési oldal nem működik rendesen, ilyenkor nem a mi hibánkból vannak fennakadások, vagy esetleges téves levonások. Ha valamilyen okból többletlevonás történne, kérlek jelezd felénk, ilyenkor visszairányítjuk a jogtalanul levont összeget. 

    • Kapok számlát?

      A megrendelésed folyamán kell jelezned a számlakiállításra vonatkozó igényeidet. Természetesen minden esetben kapsz számlát azokkal az adatokkal, amelyeket feltüntettél  a megrendelésed folyamán a számlázási adatok megadásakor. A megrendelés jóváhagyása után  e-mail formájában küldjük Neked a visszaigazolást a megrendelésed tartalmáról. A számlát azonban minden esetben a szolgáltatást végző vállalkozó állítja ki számodra a megrendelés tartalma alapján. Mi a szolgáltatókat közvetítjük, tehát a szolgáltatás kifizetett ellenértéke is hozzájuk kerül továbbításra, hiszen ők végzik a szolgáltatást.

    • Hol érhető el a Rendi szolgáltatás?

      A weboldalon kiválaszható nagyvárosokban érhető el a szolgáltatásunk. Jelenleg Budapesten és Szegeden, valamint ezen városok 40 km-es vonzáskörzetében élő lakosok tudnak élni a Rendi nyújtotta előnyökkel, az ország többi részén pedig a későbbiekben szeretnénk szintén elérhetővé tenni a szolgáltatásainkat!

    • Hogyan vállalhatok takarítást?

      Amennyiben takarítói tapasztalattal rendelkezel, és van vállalkozói háttered, látogasd meg a LEGYÉL RENDI TAKARÍTÓ oldalunkat! Magánszemélyekkel nem tudunk sajnos leszerződni.

    • Hogyan garantálja a Rendi.hu a szolgáltatók megbízhatóságát?

      Kizárólag olyan Szolgáltatókat közvetítünk ki hozzád, akikkel személyesen beszélgettünk, akiknek a vállalkozását leellenőriztük szerződéskötés előtt. ÁSZF-ben rögzítettük, hogy minden Szolgáltató személyes minőségi garanciát köteles vállalni az elvégzett szolgáltatás minőségére, és felelősséget vállal az esetlegesen felmerülő - véletlenül bekövetkező - káreseményre is. 

      A fő megbízhatóságot azonban a felhasználók visszajelzései adják, hiszen minden Szolgáltató minden takarítója folyamatosan értékelve van a háztartások által minden teljesítés után. Aki kiérkezik hozzád, valakinél már biztosan jól teljesített előtte! 

      Ha nem megfelelő minőségben dolgozik valamelyik Szolgáltató alkalmazottja, nem adunk számára több lehetőséget, főnöke köteles törölni a rendszerből, ellenkező esetben nem kap több elérhető munkát a weboldalunk közvetítésével a vállalkozó sem. 

    • Hogyan tudok jelszót változtatni?

      A honlapra történő bejelentkezés után a nevedre kattintva tudod a jelszavadat és a többi személyes adatodat módosítani.

    • Miért regisztráljak, ha már összes adatomat megadtam a rendelés során?

      A regisztráció számos előnnyel jár, ugyanis folyamatosan nyomon követheted a rendeléseidet, a "Partnerprogram" keretén belül pedig akár ingyen takarításhoz is hozzájuthatsz.

    • Mi a garancia arra, hogy nem kerülnek az adataim illetéktelen kezekbe?

      A jelenleg hatályos jogszabályoknak megfelelően járunk el, ez az Adatkezelési Szabályzatunkban is rögzítve van, tehát nem adjuk ki harmadik félnek az adataidat. A regisztráció törlése pedig bármikor kezdeményezhető általad. A bankkártya adataidat mi nem látjuk, ezért tárolni sem tudjuk, hiszen a banki fizetési felületet tőlünk teljesen független, nem mi üzemeltetjük.

    • Hogyan tudom az ismerőseimet meghívni?

      A honlapon, a fejlécen található menüpontok közül válaszd a "Partnerprogram" menüpontot, ahol ismerősödet e-mail címének beírásával tudod meghívni. Amennyiben rendel tőlünk, úgy 1000 Ft jóváírást kapsz, amit saját megrendelésed kifizetésére tudsz használni és ismerősöd is egyből 1500 Ft kedvezményben részesül már az első vásárláskor. Minél több ismerősöd rendel tőlünk, annál több pénz lesz az egyenlegeden.

    • Meg tudom rendelni személyesen a takarítást?

      A szolgáltatást kizárólag a honlapunkon keresztül, online lehet megrendelni.

  • Takarítás

    • Az eredeti időtartam nem volt elég, hogy kitakarítsák a lakásomat, mi történik ezután?

      Ebben az esetben a Szolgáltató alternatívákat ajánl fel számodra, valamint minket is értesít a csúszásról. Ha sikerült megtalálnotok a megoldást, és egyeztetni az időpontot a befejezéshez, mi nem avatkozunk bele a folyamatba.Ha nem sikerült megoldást találnotok, akkor értesíts minket, és megoldjuk a helyzetet, megkeressük a számodra elfogadható megoldást. 

    • A Rendi biztosít eszközöket a takarításhoz?

      Nem, alapesetben a háztartásnak kell biztosítania a takarításhoz szükséges szereket és eszközöket is. Amennyiben nem rendelkezel megfelelő takarítóeszközzel, vagy nincsenek megfelelő tisztítószereid, lehetőséged van bérelni takarítóeszközt, és vásárolni takarítószer csomagot is a rendelésed mellé. Ezt a Szolgáltató Partner viszi magával a takarítás helyszínére.

    • Milyen takarítási eszközök és szerek ajánlottak, hogy legyenek itthon?

      Ajánlott tisztítószerek:

      • ablaktisztító
      • általános tisztítószer
      • fürdőszobai vízkőoldó
      • súrolószer
      • konyhai zsíroldó
      • wc fertőtlenítő-, és vízkőoldó
      • papírtörlő

      Ajánlott takarítóeszközök:

      • porszívó
      • létra
      • partvis és szemetes lapát
      • felmosómop nyéllel
      • vödör
      • dörzsis szivacs
      • mikroszálas kendő
      • porolóeszköz
      • üvegkaparó
    • Az ajtók tisztítás extra hány db ajtót tartalmaz?

      Ez az extra darabszám beállítással működik, tehát meg kell számolni az ingatlanban található ajtókat, ha kétszárnyú is van köztük, akkor azt 2 db-nak kell tekinteni, és ezt a számot berögzíteni.

    • Mit jelent az átfogó-, nagytakarítás extra?

      Ez az extra sokkal alaposabb takarítást takar, mint a sima, hetente takarított ingatlanok esetében történik, mivel részletesebb, tovább is tart, mint egy általános, heti takarítás. Az ár a csomag méretével változik, az alábbiakat tartalmazza, és ha több, mint 2 hete nem volt takarítva, ez a kötelező megrendelés. (A több száz könyvet, iratmappát tartalmazó könyvespolcok takarítása ebben az esetben sem tartozik bele a takarításba, tehát ha az ingatlanban ez is követelmény, akkor külön árajánlatot kell kérni ezeknek a könyvespolcoknak a lepakolására, portalanítására és visszarendezésére, valamint kristálycsillárok esetén a kristályok le-és felszerelése sem tartozik ide, kizárólag porolóval való takarításra vonatkozik.) 

      Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a több hónapja, vagy több éve nem takarított ingatlanok nem tartoznak ebbe a kategóriába sem,  ilyen esetben az "extrán szennyezett, vagy felújítás utáni nagytakarítás" opciót kell választani, vagy ezekre külön helyszíni felmérés alapján tudnak árajánlatot adni Szolgáltató Partnereink! Ha a Megrendelő a nagymértékű szennyeződés ellenére is ezt az opciót választja, akkor a helyszínen a Szolgáltató megtagadhatja a munka elvégzését, és ebben az esetben ez helyszíni lemondásnak minősül, amiért nem vonható felelősségre a takarító és a weboldalt üzemeltető sem. 

      A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos vissza-szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak! 

      Ebben az esetben az extra részét képezi az alaptakarításon felül:

      • Szekrények tetejének tisztítása
      • Elmozdítható bútorok alatti-, és mögötti takarítás
      • Lényegesen nagyobb az időigénye
      • Alaposabb takarítás pl.: teljes csempefelület tisztítása (Felhívjuk a figyelmet, hogy nem szerepel benne a fúga külön tisztítása, azt csak speciális szerekkel és eszközökkel lehet elvégezni, roppant időigényes tevékenység, nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ezért ilyesmit nem vállalnak a Szolgáltatóink!)
      • Csak létráról elérhető helyek tisztítása

       

    • Hány Rendi takarító jön takarítani?

      Ez a háztartás méretétől és az extrák számától függ, minden esetben a munkát felvállaló Szolgáltató Partnerünk kompetenciája meghatározni adott megrendelés személyi igényét. Nagyobb volumenű megrendeléseknél a vállalkozó Partnereink előre szoktak egyeztetni a Megrendelővel a részletekről.

    • Milyen takarítást nem vállalnak a Rendi partnerei?

      Az alábbi szolgáltatásokat partnereink nem tudják teljesíteni:

      • Vitorláshajók penészmentesítése, takarítása és teljes megtisztítása
      • Elhunytak utáni takarítás, fertőtlenítés
      • Emberi, állati ürülék (pl.: galamb), szőr, tetem eltakarítása, szállítása megsemmisítése
      • Galambürülék takarítása teraszról, párkányról, padlásról, homlokzatról, fertőtlenítés, meszelés
      • Bűntények, balesetek helyszínének fertőtlenítő takarítása, mindennemű szennyeződés, vér, testnedvek feltakarítása, tisztára mosása, fertőtlenítés
      • Tűzkárok, kiégett lakások füst és korom eltávolítása, kárenyhítés, korom mentesítés, melléképületek teljes körű takarítása, glettelés, festés helyreállítása
      • Egészségügyi fertőtlenítő takarítás
      • Kényszertakarítás, fertőtlenítés
      • Falfirkák, graffiti eltávolítása
      • Közterületek, utcák, terek, aluljárók takarítása, hegyoldal szeméttől való megtisztítása
      • Csövek, csatornák, emésztők fertőtlenítő takarítása, dugulás megszüntetése csőtörés utáni helyreállítás, gombásodás, penészesedés megszüntetése, csatornatisztítás, vízkár enyhítés 
      • Fertőzött, szennyezett földterület megtisztítása
      • Beázás, árvíz, talajvíz okozta károk helyreállítása, fertőtlenítés, szivattyúzás, szigetelés rendbehozatala
      • Raktárak, elhagyatott épületek takarítása, rendbetétele, törmelék elszállítása
      • Homlokzattisztítás, alpinista munkák, homlokzat takarítás
      • Kúttisztítás, fertőtlenítés
      • Extrém takarítás úgy mint, árvíz, dugulás, csőtörés, beázás, penészesedés, tűzkár utáni kárenyhítések, helyreállítások, fertőtlenítő takarítások
    • Mennyire kell rendet raknom a takarítás előtt? Vagy ezt a takarító csinálja?

      A takarítás, mint a neve is tükrözi, a takarításról szól, és nem a „rendcsinálásról”. Partnereink feladata a takarítás elvégzése egy rendezett ingatlanban. Nem feladata eldönteni, hogy minek hol van a helye a lakásban, tehát a tisztaságon dolgozik, nem az otthonod átrendezésén. Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy a mosogatás sem a takarítás része, hiszen az napi szintű általános tevékenység. Weboldalunkon is felhívjuk a figyelmet, hogy a mosogatógépbe való bepakolást vállalják Szolgáltató Partnereink, kézi mosogatást nem. Ha ilyen jellegű igényed is van, kérlek az extrák közül tedd a kosaradba ezt az opciót, hiszen erre külön időt szükséges kalkulálni.

    • Mi történik, ha egy megrendelt és kifizetett extrára mégsem tartok igényt, vagy új extrát szeretnék hozzáadni a takarításhoz?

      Profilodban a rendelésedhez hozzáadni és elvenni is tudsz extrákat. Ha extrát adsz hozzá, annak ára a takarítás kifizetésekor automatikusan levonódik. Ennek feltétele, hogy legalább 72 órával a takarítás időpontja előtt módosíts, mert a rendszeres takarítások ára ekkor kerül terhelésre a bankkártyádra. Esetleges túlfizetés esetén a Rendi egyenlegeden íródik jóvá a túlfizetés összege, amit később felhasználhatsz, vagy visszairányítjuk a bankkártyádra, ha ilyen irányú kérés érkezik hozzánk.

    • Hogyan tudok extrát, időpontot, vagy címet törölni, hozzáadni?

      Címet, dátumot, extrát, gyakoriságot a bejelentkezés után a "Rendeléseim" menüpont alatt tudod megváltoztatni, úgy, hogy a kérdéses részlet mellett található ceruza ikonra kattintasz.

    • Takarítás közben is tudok extrát hozzáadni?

      Igen, a profilodba belépve pár kattintással tudsz extrát hozzáadni a rendeléshez, a takarítás ideje alatt. Ha nem sikerülne, ügyfélszolgálatunk segítségét is igénybe veheted.

  • Szőnyegtisztítás

    • Milyen típusú szőnyeg takarítását rendelhetem meg?

      Alapvetően kétféle szőnyeget különböztetünk meg: padlószőnyeg és normál szőnyeg. A szőnyeg anyaga nem lényeges, hiszen a partnereink által használt gép a legtöbb szőnyegtípuson alkalmazható.

    • Milyen gyakran ajánlott a szőnyegeimet tisztítani?

      Legalább félévente egyszer.

    • Hogyan mérjem le a szőnyegem hosszát?

      1. Opció - Mérd le centivel.

      2. Opció - Sétálj végig a szőnyeg két leghosszabb végéből. Ezt követően írd le a lépések számát, majd szorozd fel 30-cal mindkét összeget. A két számot írd be a rubrikába.

       


      Négyzet alakú szőnyeg mérése

      Kör alakú szőnyeg mérése

      Lépcsőzetes alakú szőnyeg mérése

    • Milyen típusú gépet használnak a takarítók?

      Bosch és Kärcher szőnyeg- és kárpittisztító gépekkel dolgoznak vállalkozóink.

    • Hogy jelezzem, hogy alaposabb szőnyegtisztításra van szükségem?

      Megrendeléskor a “Foltos” opciót jelöld be, így tudni fogják takarítóink, hogy az átlagosnál jobban szennyezett a szőnyeg.

    • Elviszik a helyszínről a szőnyeget és majd kitisztítva visszahozzák?

      Nem. A szőnyeg tisztítása minden esetben a helyszínen történik.

    • Padlószőnyeg tisztítását is vállalják a szakemberek?

      Igen, vállalják.

  • Kárpittisztítás

    • Milyen gyakran javasolt a kárpittisztítás?

      Legalább félévente egyszer ajánlott.

    • Hogyan jelezzem, hogy alaposabb kárpittisztításra van szükségem?

      Megrendeléskor a “Foltos” opciót jelöld be, így tudni fogják takarítóink, hogy az átlagosnál jobban szennyezett a kárpit.

    • Milyen típusú gépet használnak a takarítók?

      Bosch és Kärcher szőnyeg- és kárpittisztító gépekkel dolgoznak vállalkozóink.

    • Kárpittisztításnál eltűnik a poratka a textilből?

      Alapos kárpittisztítás esetén igen. Tartós eredményt sajnos nem lehet elérni, ugyanis a poratka minden egyes helyen megtalálható, ahol mi emberek élünk. A poratka hamar visszatelepszik olyan helyekre, ahol az ember gyakran tartózkodik, mivel a lehulló hámsejtjeinkkel táplálkozik. Egyes emberek szervezete a poratka ürülékére reagál. Amennyiben emiatt hívnak ki minket, érdemes egyidőben egy mindenre kiterjedő teljes takarítást is csinálni. Aggódni nem kell, rendszeres takarítással tisztán lehet tartani otthonunkat.

    • A folttisztítást házilag is megcsinálhatom?

      Számos házi praktika létezik, ami ideiglenes és gyors megoldást nyújt. Viszont higiéniai szempontból félévente/ évente egyszer érdemes profira bízni a kárpittisztítást.

    • Milyen esetekben ajánlott kárpittisztítást kérni?

      -Nagy céges rendezvények előtt és után

      -Fogadások, kiállítás megnyitó, árubemutató előtt és után

      -Allergiás reakciók, rendszeres megbetegedések esetén

      -Szállodák vagy hotelek esetében, ahol a szőnyeg mozgatása nehezen kivitelezhető

      -Iroda felújításkor és költöztetéskor

      -Apartmanok és társasházak esetén

       

       

  • Matractisztítás

    • Hogy jelezzem, hogy alaposabb matractisztításra van szükségem?

      Megrendeléskor a “Foltos” opciót jelöld be, így tudni fogják takarítóink, hogy az átlagosnál jobban szennyezett a matrac.
       

    • Milyen gyakran ajánlott a matractisztítás?

      Allergiás és asztmatikus betegségekben szenvedők illetve fokozott igénybevétel esetén (szállodák, apartmanok) fél évente, egyébként elegendő évente elvégezni a matracok teljes mélytisztítását.

       
    • Matractisztítás során eltűnik minden szennyeződés az anyagból?

      Az általunk használt gépekkel megpróbálnak minden szennyeződést eltávolítani a vállalkozóinkde a makacs, nagyon régi foltok nem biztos, hogy eltűnnek. A matrac folyamatos használatnak van kitéve, így elkerülhetetlen a szennyeződések lerakódása a matrachuzat felső és alsó régióiban. Ezek a szennyeződések táptalajt adhatnak a baktérium és gombatelepek elszaporodására, ami hozzájárul a házi poratkák letelepedéséhez. Ebből adódóan évente legalább egyszer ajánlott a matracok professzionális tisztítása.

    • Mekkora a matracom mérete?

      Egyszemélyes matrac
      (90cm * 200cm)
      Másfél személyes matrac
      (140cm * 160-200cm)
      Kétszemélyes matrac
      (160cm * 200cm)
      Kis gyermekmatrac
      (60cm * 120cm)
      Nagy gyermekmatrac
      (60cm * 120+cm)

    • Milyen típusú gépet használnak a takarítók?

      Bosch és Kärcher szőnyeg- és kárpittisztító gép

    • Milyen esetekben ajánlott matractisztítást kérni?

      - Beköltözés előtt

      - Felújítás után

      - Újonnan vásárolt matrac esetén

      - Allergiás reakciók, rendszeres megbetegedések esetén

      - Makacs foltok esetén

      - Ajánlott abban az esetben is, amennyiben több éve nem volt tisztítva a matrac

  • Irodatakarítás

    • Nekem kell biztosítani az eszközöket a takarításhoz, vagy a takarító partner rendelkezik vele?

      Ha vannak saját szereid és eszközeid, úgy Partnerünk azokat használja. Ha szeretnéd, hogy vigyenek magukkal, kérjük a bejárás alkalmával jelezd igényeidet Partnerünk felé.

    • Vannak takarító partnerek apartmanok, Airbnb lakások és éttermek takarítására is?

      Igen, minden egyéb típusú takarításra van partnerünk.

    • Mikorra várhatom hogy a takarító partner felveszi velem a kapcsolatot?

      Partnereink igyekeznek minél előbb felvenni veled a kapcsolatot. 2-3 munkanapon belül ez meg is fog történni.

    • Több segítségre van szükségem.

      Kérlek hívd fel ügyfélszolgálatunkat az alábbi számon +361/999-1634, vagy írj nekünk az [email protected] e-mail címre.

  • Klímatakarítás

    • Milyen típusú klíma tisztítását vállalják partnereink?

      Autó klíma: Az autó klíma tisztítása körülbelül 30 percet vesz igénybe. Az ózongenerátor és a Backtacleen eszköz is szivargyújtóról üzemeltethető, teljesen kitakarítja az autó klímáját. Extra szolgáltatásként kérhető: teljes utastér fertőtlenítése, ezáltal szakemberünk tovább működteti a gépet.(Évente kétszer tél és nyár előtt érdemes elvégezni.)

       

      Lakásklíma: Az ózongenerátor, vagy a Baktacleen eszköz abban a szobában kerül elhelyezésre, ahol a klíma belső egysége található és körülbelül 1 óra alatt áttisztítja a klímát. Ezen kívül partnerünk a beltéri egység elejét leszedi és a benne található szűrőt kimossa. (Évente kétszer, tél és nyár előtt érdemes elvégezni.) Ózonos technológia esetén sem ember, sem állat, sem növény nem tartózkodhat abban a helyiségben, ahol a klímatakarítás zajlik.

       

       

    • Milyen gyakran érdemes a klímát tisztíttatni?

      A klíma takarítását évente kétszer, főleg a nyári és téli szezon előtt érdemes elvégeztetni.

    • Milyen a Bactakleen klímatisztítás?

      A Bactakleen növényi alapú antibakteriális kezelés óv a baktériumok, vírusok ellen, végigjárja a teljes levegő rendszert is és akár 3 hónapig aktív antibakteriális védőréteget biztosít. A kezelés klímánként kb 20-25 percig tart.

    • A helyiségben/autóban lehet tartózkodni a fertőtlenítés ideje alatt?

      Bactakleen-es fertőtlenítés ideje alatt nyugodtan a helyiségben/autóban lehet tartózkodni.

      Az Ózongázzal történő kezelés ideje alatt, illetve azután egy 30 percig nem ajánlott az adott helyiségben, autóban tartózkodni. Sem növény, sem pedig állat nem lehet abban a helyiségben, ahol a fertőtlenítés zajlik! Ezután az ózongáz közönséges oxigénné alakul és a helyiség nyugodtan használatba vehető.

  • Költöztetés

    • Mi számít egy "doboznak"?

      Doboz – Az számít egy „doboznak”, amit egy ember, egy fordulóval ki tud vinni a lakásból.

      pl.:

      1 db szobainas, 

      1 db szék,

      1 db kisebb kézben elvihető bútor (pl.: éjjeli szekrény)

      1 db TV

      1 db „banános” vagy hasonló méretű doboz

      1 db ikeás költöztető doboz

      1 db mikró

      stb.

    • Mi számít egy "bútornak"?

      Bútor – Az számít egy bútornak, aminek a megemeléséhez és a lakásból történő kiszállításához legalább két emberre van szükség

      pl.:

      1 db íróasztal

      1 db szekrény

      1 db komód

      1 db hűtőszekrény

      stb.

  • Lomtalanítás

    • Milyen lomot NEM szállítanak el a Rendi partnerei?

      - veszélyes, ill speciális kezelést igénylő hulladékot,

      - gépjárműroncsot

      - minden veszélyesnek számító vegyi anyagot, festéket

    • Mi történik, ha rosszul mérem fel a lom mennyiségét?

      A szolgáltatóval a helyszínen konzultálva utólag is fogjuk tudni a megrendelésed módosítani.

    • Hogyan tudom kiszámolni a köbmétert?

      A kupac felülnézete A kupac oldalnézete

       

      A térfogat kiszámítása:
      az alapterület (a*b) szorozva a cuccok magassága (m). A méretek méterben értendőek (pl. m=1,8 m)

       

  • Kerti munkák

  • Ablaktisztítás

    • Mit tartalmaz az ablaktisztítás?

      Ablaktisztítás csomagunkba az általad megadott darabszámú (1 db ablaknak minden ablakkeretben értendő ablakot kell számolni, melyeknek a maximális mérete  150 cm x 150cm lehet. Ha ennél nagyobb ablakról van szó, akkor növelni kell a drabszámot úgy, hogy a felület méretét el kell osztani a 2,25-ös osztószámmal, majd felfelé kell kerekíteni azt.) ablakok üvegének, valamint keretének külső és belső tisztítása tartozik bele. Amennyiben hagyományos, kétrétegű, szétcsavarozható ablakaid vannak, duplázni kell a darabszámot!

      Kérjük ne feledd, hogy ablaktisztító szert és papírtörlőt, ablaklehúzót, és üvegkaparó pengét is használni szoktunk a minél alaposabb tisztításhoz, tehát ha alapos munkát szeretnél, ezeket biztosítsd számunkra, főleg festékpöttyös, vagy felújítás utáni lerakódások eltüntetése esetén! 

      A magasabbról elérhető ablakokhoz a létrát is a háztartásnak kell biztosítania a takarító számára, vagy ha nem állnak rendelkezésre szerek és eszközök, mindent lehet bérelni a megrendeléskor.

    • Mit jelent ablaktisztítás esetében a felújítás utáni takarítás és milyen esetben rendeljem meg?

      Amennyiben festékpöttyök, vagy egyéb (lakás)felújításból származó szennyeződés van az ablakon, kérjük feltétlenül jelöld be ezt az extrát a rendelés leadásakor.

  • Ajándékkártya vásárlás

    • Hogyan tudom beváltani az ajándékkártyát?

      1. Jelentkezz be vagy Regisztrálj.

      2. Kattints az "ajándékkártya beváltás" gombra a profilodban, vagy az egyenlegedre.

      3. Add meg a kódodat és a beváltást követően a kártyán lévő összeg azonnal megjelenik az egyenlegeden.

      Az egyenleget bármelyik szolgáltatásunk megrendelésekor, a fizetési mód kiválasztásánál fogod tudni felhasználni.

  • Sittelszállítás

    • Milyen típusú építési hulladék elszállítását vállalják a Rendi vállalkozói?

      Építkezések, épületek bontása, felújítása során keletkező hulladék, mely az anyag minősége szerint lehet kitermelt föld, beton-vagy aszfalttörmelék, fa, fém, műanyag hulladék, ásványi eredetű hulladék. FONTOS, hogy veszélyes hulladékot partnereink nem szállítanak el.

    • Be kell zsákolnom a sittet?

      A kisebb méretű sittet be kell zsákolni, mivel partnereink így tudják elszállítani. Természetesen ezt megcsinálják helyetted, viszont ezt minden esetben jelöld a megrendelésnél. Amennyiben zsákra is szükséged van, kérjük szintén jelezd a megrendelési folyamatban.

    • Mi történik, ha rosszul mérem fel a sitt mennyiségét?

      A szolgáltatóval a helyszínen konzultálva utólag is fogod tudni megrendelésed módosítani. Ehhez kérjük hívd ügyfélszolgálatunkat.

    • Lomtalanításkor kirakhatom az építési hulladékot?

      Nem, lomtalanításkor tilos az építési hulladék, más néven sitt kihelyezése.

  • Irodaköltöztetés

  • Padlócsiszolás és padlóápolás

  • Lakás-, iroda- és gépjárműfertőtlenítés

    • A helyiségben lehet tartózkodni a fertőtlenítés ideje alatt?

      Bactakleen-es fertőtlenítés ideje alatt nyugodtan a helyiségben lehet tartózkodni.

      Az Ózongázzal történő kezelés ideje alatt, illetve azután egy 30 percig nem ajánlott az adott helyiségben, autóban tartózkodni. Sem növény, sem pedig állat nem lehet abban a helyiségben, ahol a fertőtlenítés zajlik! Ezután az ózongáz közönséges oxigénné alakul és a helyiség nyugodtan használatba vehető.

    • Mi az az ózonos fertőtlenítés?

      Az ózon gázzal történő kezelés ma már igen elterjedt, széles körben alkalmazott légtisztító, fertőtlenítő eljárás. Lakásokban, gépjárművekben, ipari épületekben, éttermi konyhákban, orvosi rendelőkben, öltözőkben és konditermekben, medencékben, élelmiszerek tárolására használt helységekben és minden olyan helyen használható, ahol szükséges a kórokozó mentes környezet, a jó és tiszta levegő. Figyelem! Sem növény, sem pedig állat nem lehet abban a helyiségben, ahol a fertőtlenítés zajlik! Ezután az ózongáz közönséges oxigénné alakul és a helyiség nyugodtan használatba vehető.


Tárhelyszolgáltató:
www.mhosting.hu | Magyar Hosting Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22. | [email protected]