A felhasználóbarát működés érdekében az oldalon sütiket (cookies) használunk. További információ   Elfogadom

rendi

Rendelj ragyogó tisztaságot otthonodba!

Kérdésed van? Görgess lejjebb.

  • Hogyan működik a Rendi?

    A Rendi segítségével pár kattintással rendelhetsz takarítást otthonodba.A csomag árak négyzetméter alapján vannak meghatározva, így lakásod méretéhez és lokációjához igazítva találhatod meg a számodra legkedvezőbb megoldást. További opció a takarítószerek kiválasztása, mely nagy segítség, ha nincs kellő mennyiségű vagy minőségű tisztítószered. A zöld háztartásban élőkre is gondoltunk, ezért BIO tisztítószer csomag is választható. A háziállat megjelölésére azért van szükség, mert sok ember, köztük takarítóink is allergiásak lehetnek és szeretnénk megóvni őket. Az extra szolgáltatások közül számos opció közül választhatsz, teljes mértékben az igényeidre szabva. A rendelés leadását követően megerősítő üzenetet küldünk e-mail formájában.

  • Miért regisztráljak, ha már összes adatomat megadtam a rendelés során?

    A regisztráció számos előnnyel jár, ugyanis folyamatosan nyomon követheted a rendelésed, a partnerprogram keretén belül pedig akár egy ingyen takarításhoz is hozzájuthatsz.

  • Mi a garancia arra, hogy nem kerülnek az adataim illetéktelen kezekbe?

    Adatkezelési szabályzatunknak megfelelően nem adjuk ki harmadik félnek az adataid. Szervereink nem tárolják el bankkártya adataidat, ezzel is biztonságot nyújtva neked.

  • Mi történik ha le kell mondanom a rendelést és hogyan tudom ezt megtenni?

    A Rendi platformját úgy alkottuk meg, hogy minél rugalmasabbak legyünk, ugyanakkor nálunk is érvényben vannak bizonyos szabályok.

    Célunk, hogy Megrendelőinknek és Takarítóinknak is megbízhatóan és magas minőségben tudjunk szabad takarítót, illetve megrendelést biztosítani.

    Tudjuk, hogy bármikor közbe jöhet valami, viszont röviddel a teljesítés előtti lemondás vagy módosított rendelés esetén takarítóink értékes munkaóráktól esnek el, ezért bizonyos esetekben lemondási díjat számolhatunk fel.

    Amennyiben a takarító nem tud bejutni a háztartásba vagy a helyszínen derül ki, hogy a megrendelő nem tart igényt a takarításra, akkor a teljes takarítási díj levonásra kerül.

     

    Egyszeri rendelés esetén:

    Ha a megrendelő 36 órával a kezdés előtt lemondja a rendelését, abban az esetben 2500 Ft lemondási díjat számolunk fel.

     

    Rendszeres rendelés esetén:

    Heti, illetve kétheti rendelés esetén legalább 5 alkalom igénybevétele szükséges ahhoz, hogy a megrendelő jogosult legyen a kedvezményre. Ha 5 alkalom előtt lemondásra kerül a teljes rendelés, úgy visszamenőleg levonásra kerül a jogtalanul igénybe vett kedvezmény mértéke, továbbá 5000 Ft egyszeri lemondási díjat számolunk fel.

     

     

    Ha elégedetlenség következtében kerül lemondásra a teljes rendelés, akkor ezt mindenképp jelezni kell felénk. Több száz takarítópartnerrel dolgozunk együtt annak érdekében, hogy minden ügyfelünk megtalálja a számára legalkalmasabb takarítót és hosszú távon elégedett legyen.

    Minden esetben a Rendeléseim menüpont használata javasolt, hiszen ott egyszerűen, pár kattintással módosítható a rendelés.

     

    Heti és kétheti rendelés esetén:

    Heti és kétheti rendelés során legalább 5 alkalom igénybevétele kötelező. Heti rendelés során 7 héten belül kell felhasználni a takarítást, míg kéthetinél 14 héten belül.

     

    Havi rendelés esetén:

    Havi rendelés során 3 alkalom igénybevétele kötelező 5 hónapon belül

  • Hogyan tudok jelszót változtatni?

    A honlapra történő bejelentkezés után a nevedre kattintva tudod a jelszavad és a többi személyes adatod módosítani.

  • Az eredeti időtartam nem volt elég, hogy kitakarítsák otthonomat, mi történik ezután?

    Ebben az esetben a takarító értesít minket a túlóra időtartamáról. Mi felvesszük Veled a kapcsolatot jóváhagyásáért. A minimális tisztítási időtartam 2 óra, míg a maximum 12.

  • Hogyan tudok extrát, időpontot, vagy címet törölni, hozzáadni?

    Címet, dátumot, extrát, gyakoriságot a bejelentkezés után a "Rendeléseim" menüpont alatt tudod megváltoztatni, úgy, hogy a kérdéses részlet mellett található ceruza ikonra kattintasz.

  • Mi történik, ha a takarítás nem volt megfelelő?

    A takarítóink mindent megtesznek annak érdekében, hogy patyolat tiszta legyen otthonod, azonban ha mégis elégedetlen lennél a szolgáltatással, kérjük küldd vissza a takarítás után e-mailben kiküldött értékelő lapot és panaszkezelő kollégánk keresni fog telefonon.

  • Hogyan tudom az ismerőseimet meghívni?

    A honlapon, a fejlécen található menüpontok közül válaszd a "Partnerprogram" menüpontot, ahol ismerősödet e-mail címének beírásával tudod meghívni. Amennyiben rendel tőlünk, úgy 1000 Ft jóváírást kapsz, amit saját megrendelésed kifizetésére tudsz használni és ismerősöd is egyből 1500 Ft kedvezményben részesül már az első vásárláskor. Minél több ismerősöd rendel tőlünk, annál több pénz lesz az egyenlegeden.

  • Hogyan értékelhetem a takarítót?

    A takarítás befejezése után küldünk Neked egy e-mailt egy rövid kérdőívvel a tapasztalataidról.

  • Otthon kell-e lennem a takarítás időtartama alatt?

    Nem kell, élvezd a szabadságot, a munkát hagyd ránk.

  • Mennyire kell rendet raknom a takarítás előtt? Vagy ezt a takarítónő csinálja?

    Minél nagyobb a rend, a takarítónő annál gyorsabb és precízebb munkát tud végezni. Amennyiben nincs időd előkészíteni háztartásodat a takarításhoz, válaszd a nagytakarítási extránkat, amellyel teljeskörűen levesszük a terhet válladról!

  • Mi történik, ha egy megrendelt és kifizetett extrára mégsem tartok igényt, vagy új extrát szeretnék hozzáadni a takarításhoz?

    Profilodban a rendelésedhez hozzáadni és elvenni is tudsz extrákat. Ha extrát adsz hozzá, annak ára a takarítás után automatikusan levonódik. Amennyiben kiveszel extrát a megrendelésedből, úgy a túlfizetés összege a Rendi egyenlegeden íródik jóvá a takarítás után.

  • Mi történik, ha a Rendi takarító nem jön a megbeszélt időben?

    Ha a takarító késik a megbeszélt időpontról, értesíteni fogunk téged a késés hosszáról. Amennyiben ez számodra nem megfelelő, átütemezzük a takarítást egy másik, neked is megfelelő időpontra.

  • A Rendi biztosít eszközöket a takarításhoz?

    Amennyiben nem rendelkezel kellő mennyiségű vagy minőségű takarítóeszközzel, Budapesten belül lehetőséged van bérelni egy csomagot a rendelésed mellé. Ezt természetesen a takarító viszi házhoz a munkavégzés idejére. Mit tartalmaz? 1 db Samsung VC07M2110SB/GE porszívót, 1 db Vileda felmosó szettet, 1 db ablaktisztító lehúzót, 1 db szemétlapátot + 1 db kefét, 1 db súrolókefét, 2 db 4max mosogatószivacsot, 3 db szivacskendőt, 3 db mikroszálas Spontex kendőt, és 1 db partvist.

  • Takarítás közben is tudok extrát hozzáadni?

    Igen, a profilodba belépve pár kattintással tudsz extrát hozzáadni a rendeléshez, a takarítás ideje alatt.

  • Hogyan működik a fizetés?

    A takarítási díját kizárólag bankkártyával lehet kifizetni. 

  • Kapok számlát?

    A megrendelésed jóváhagyása után, e-mail formájában küldjük Neked a visszaigazolást, a számlát pedig a takarító állítja ki. Amennyiben áfás számlát szeretnél , ezt is a takarítónő fogja kiállítani, amennyiben azt a megrendelésnél jelzed felénk.

  • Hol érhető el a Rendi szolgáltatás?

    Jelenleg a budapesti, szegedi, debreceni, pécsi és győri lakosok tudnak élni a Rendi nyújtotta előnyökkel, az ország többi részén pedig hamarosan indulunk!

  • Hogyan vállalhatok takarítást?

    Amennyiben takarítói tapasztalattal rendelkezel, látogasd meg a LEGYÉL RENDI TAKARÍTÓ oldalunkat!

  • Milyen takarítási eszközök ajánlottak, hogy legyenek itthon?

    Tisztítószerek (wc-tisztitó, általános tisztítószer, ablak tisztító, vizkőoldó, surolószer, mosószer és zsír oldószer)
    Takarító eszközök (Felmosó rongy és vödör, seprű és lapát, portörlő vagy porrongy)
    Porszívó
    - 4 törlőkendő:
    - Fürdőszobához
    - WC-hez
    - Konyhához
    - Egyéb felületekhez
    Szivacs

  • Az ajtók tisztítás extra hány db ajtót tartalmaz?

    Az extránk a háztartásban található összes ajtóra vonatkozik, illetve a szegélyekre is.

  • Mit jelent az átfogó takarítás extra?

    Az átfogó takarítás extránk az alaptakarítás időbeni kibővítését jelenti. Olyan esetekben ajánljunk amikor:
    • Beköltözés előtt
    • Még alaposabb takarítást szeretnél
    • Ha már több, mint két hete nem volt takarítva
    Fontos, hogy további extrákat (ablaktisztítás stb.) nem takar az átfogó takarítás extra.

    Amennyiben felújítás utánra szeretnél takarítást rendelni, úgy válaszd a "Felújítás utáni takarítás" extránkat.

  • Hogyan garantálja a Rendi.hu a takarítók megbízhatóságát?

    Tudjuk, hogy a takarítás bizalmi pozíció, ezért csak olyan emberekkel dolgozunk együtt, akiket a saját háztartásunkba is örömmel engednénk be!
    Minden takarító kollégánk egy szigorú háttérellenőrzésen megy keresztül. A lekövethető referenciákon túl, erkölcsi bizonyítványt és egészségügyi papírokat is bekérünk a kollégáktól, ezen felül minden takarítót egy profi HR csapat interjúztat!

  • Hány Rendi takarító jön takarítani?

    Ez a háztartás méretétől és extrák számától függ.

  • Milyen takarítást nem vállal a Rendi?

    Az alábbi szolgáltatásokat nem tudjuk teljesíteni:

    - Vitorláshajók penészmentesítése, takarítása és teljes megtisztítása
    - Ózongenerátoros szagtalanítás akár tűzesetek után is
    - Elhunytak utáni takarítás, fertőtlenítés, lomtalanítás
    - fertőtlenítő takarítás, szagtalanítás (szagmentesítés)
    - Emberi, állati ürülék (pl. galamb), szőr, tetem eltakarítása, szállítása megsemmisítése,
    - Galambürülék takarítása teraszról, párkányról, padlásról, homlokzatról, fertőtlenítés meszelés
    - Légkondicionálók, klimaberendezések takarítása és fertőtlenítése
    - Bűntények, balesetek helyszínének fertőtlenítő takarítása, mindennemű szennyeződés, vér, testnedvek feltakarítása, tisztára mosása, fertőtlenítés
    - Tűzkárok, kiégett lakások füst és korom eltávolítása, kárenyhítés, korom mentesítés melléképületek teljes körű takarítása, glettelés, festés helyreállítása
    - Egészségügyi fertőtlenítő takarítás
    - Kényszertakarítás, fertőtlenítés
    - Falfirkák, graffiti eltávolítása, megfelelő környezetbarát szerekkel
    - Közterületek, utcák, terek, aluljárok takarítása, hegyoldal szeméttől való megtisztítása
    - Csövek, csatornák, emésztők fertőtlenítő takarítása, dugulás megszüntetése csőtörés utáni helyreállítás, gombásodás, penészesedés megszüntetése csatornatisztítás, vízkár enyhítés 
    - Fertőzött, szennyezett földterület megtisztítása
    - Beázás, árvíz, talajvíz okozta károk helyreállítása, fertőtlenítés, szivattyúzás szigetelés rendbehozatala
    - Korszerű, legújabb antivirális-és antibakteriális takarítószerek alkalmazása
    - Raktárak, elhagyatott épületek takarítása, rendbetétele, törmelék elszállítása parkosítás
    - Fakivágás, tereprendezés
    - Homlokzattisztítás, alpinista munkák, homlokzat takarítás
    - Kúttisztítás, fertőtlenítés
    - Extrém takarítás úgy mint, árvíz, dugulás, csőtörés, beázás, penészesedés, tűzkár utáni kárenyhítések, helyreállítások, fertőtlenítő takarítások

  • Meg tudom rendelni személyesen a takarítást?

    A szolgáltatást kizárólag a honalpunkon keresztül, online lehet megrendelni.


Tárhelyszolgáltató:
www.mhosting.hu | Magyar Hosting Kft. 1132 Budapest, Victor Hugo utca 18-22. | info@mhosting.hu

Rendelj most!

Arrow