We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. Details   Accept

rendi

Az online rendelhető „taki néni” nemzetközi babérokra tör

Az online rendelhető „taki néni” nemzetközi babérokra tör
2016.03.21

A magyar Helpy online takarításközvetítő startup tavaly szeptemberben indult, most pedig közel 50 millió forint tőkebefektetéssel már a kelet-európai piacok felé kacsintgat.

„A Helpy mintegy fél év alatt jelentős növekedést ért el a menedzsment elkötelezettsége és a Drukka startup stúdió által alkalmazott, növekedés fókuszú módszereknek köszönhetően. A szolgáltatás hamarosan Debrecenben, Pécsett és Miskolcon is elérhető lesz, és ezzel párhuzamosan a nemzetközi terjeszkedést is megkezdjük. Az online takarítás-közvetítés egyre elfogadottabb itthon, a rendszerünk pedig teljesen transzparens, hiszen a felhasználók publikusan értékelhetik, hogy mennyire elégedettek a szolgáltatásunkkal” – mondta el a startup vezetője, Csillik Timur a 24.hu-nak.

Korábbi cikkünkben bemutattuk a Helpyt, aminek ötletgazdái az után hozták létre online rendelhető takarítószolgáltatásukat, miután felfedezték, hogy nincs egy olyan platform sem, „ami olyan médiumnak számít, hogy ha takarítást keresek, felmegyek rá, és biztos lehetek, hogy profikkal tudom a háztartásomat kitakaríttatni”. A szolgáltatás úgy működik, akár az Uber személyszállító szolgáltatása, azaz a Helpy – azzal együtt, hogy bizonyos garanciákat vállal a takarítóért – csak összekapcsolja a vele szerződésben álló takarítókat a megrendelőkkel, és ezért jutalék üti a markát. A cég határozatlan idejű megbízási szerződést köt a takarítókkal, akik jellemzően egyéni vállalkozók, vagy betéti társaságok. A megrendelő így nem közvetlenül a takarítókkal szerződik, hanem a megrendelés feladásával elfogadja a Helpy általános szerződési feltételeit, s így bízza meg közvetetten a takarítás elvégzésével a szakembereket.

Forrás: http://hvg.hu