A felhasználóbarát működés érdekében az oldalon sütiket (cookies) használunk. További információ   Elfogadom

rendi

icon Lomtalanítás

Kérjük add meg hol található a lom

Kérjük válaszd ki hogy mennyire zsúfolt a helyiség!

Kevésbé

Közepesen

Nagyon

Mikor szeretnéd, hogy kiérkezzen partnerünk?

Időpontjaink átmenetileg korlátozott számban elérhetőek, ezért kérjük adj meg legalább két időpontot, ami számodra megfelelő lehet.

A Rendi Magyarország legnagyobb otthoni munkákra szakosodott online közvetítő platformja.

Kizárólag megbízható szakembereket közvetítünk és garanciát vállalunk az elvállalt szolgáltatás teljesítésére. Minden szolgáltatás esetében ellenőrzött partnereket küldünk ki a címekre, legyen szó akár takarításról, ablaktisztításról vagy lomtalanításról.

Lomtalanítás a Rendinél

houseclearance_desc_1

A lomtalanításról gyakran az éves lomtalanítási nap jut eszünkbe, amikor is mindenki kihordja a hónapokig felhalmozott kacatokat, már nem használt bútorokat, amiket hónapokig kerülgetettünk a lakásban vagy foglalta a helyet a pincében.

houseclearance_desc_2

A Rendinél nem kell megvárnod, míg eljön a kijelölt lomtalanítási nap, tapasztalt partnereink alkalmazkodnak hozzád, akkor mennek, amikor neked megfelel és nincsen előzetes felmérési alkalom.

houseclearance_desc_3

Nem kell többet az utcára kicipelned egyesével a nagy asztalt, az ütött-kopott sarokkanapét vagy a felhalmozott zsákokat, szakembereink az emeletre is felmennek értük.

Megbízhatóságunk számokban

A számok a megrendelések függvényében folyamatosan változnak.
rendi
0
Tiszta otthon
rendi
0
Megrendelő
rendi
0 /5
Ügyfélszolgálatunk
átlagos értékelése
rendi
0 /5
Szolgáltató partnereink
átlagos értékelése

Miért válaszd a Rendit?

Gyors

Akár már másnapra biztosítunk szakembert!

Egyszerű és kényelmes fizetés

Fizess online pár kattintással kényelmesen és biztonságosan. Megfizethető ár, rejtett költségek nélkül. A feltüntett közvetített szolgáltatásaink árai FIXEK!

Barátságos és segítőkész ügyfélszolgálat

Kérdésed van? Hívj minket a +36 1 999 1634-es telefonszámon! Kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre hétköznap 7:30 és 17:00 között, valamint hétvégén 7:30 és 15:30 között.

Ellenőrzött és megbízható szakemberek

Professzionális szakembereink több körös kiválasztáson mennek át annak érdekében, hogy nyugodt szívvel bízhasd rájuk otthonodat.

Mit nyújt a Rendi?

  • Online felületünkön, könnyen és pár lépésből meg tudod rendelni a lomok elszállítását.
  • A Rendinél a lomtalanítás szolgáltatásunkat egyszerűen és pár perc alatt meg tudod rendelni online felületünkön, néhány adat megadásával. Nem érhet meglepetés, előre fizetsz megszabott áron, nem a munkás fogja a helyszínen kitalálni, hogy mennyit ért a munkája.
  • Ehhez nincs más dolgod, mint pontosan kitölteni a kért adatokat és partnereink az általad megadott időpontban már meg is jelennek, nem szükséges előzetes felmérés.

Gyakran Ismételt Kérdések

  • Lomtalanítással kapcsolatos kérdések

    • Hogyan tudom kiszámolni a köbmétert?

      A kupac felülnézete A kupac oldalnézete

       

      A térfogat kiszámítása:
      az alapterület (a*b) szorozva a cuccok magassága (m). A méretek méterben értendőek (pl. m=1,8 m)

       

    • Milyen lomot NEM szállítanak el a Rendi partnerei?

      - veszélyes, ill speciális kezelést igénylő hulladékot,

      - gépjárműroncsot

      - minden veszélyesnek számító vegyi anyagot, festéket

    • Mi történik, ha rosszul mérem fel a lom mennyiségét?

      A szolgáltatóval a helyszínen konzultálva utólag is fogjuk tudni a megrendelésed módosítani.

  • Általános kérdések

    • Hogyan működik a Rendi?

      A Rendi segítségével pár kattintással rendelhetsz takarítást, szőnyegtisztítást, matractisztítást, kárpittisztítást, sitt-elszállításra szakosodott szolgáltatót. Az árak négyzetméter-,  köbméter-, valamint darabszám alapján vannak meghatározva, így lakásod méretéhez és lokációjához igazítva találhatod meg a számodra legkedvezőbb megoldást. További opciók takarítási szolgáltatás rendelése esetén a takarítóeszköz bérlési-, valamint a takarítószer vásárlási lehetőség is, amennyiben a háztartásod nem rendelkezik megfelelő mennyiségű-, és minőségű szerekkel, vagy eszközökkel. Az extra szolgáltatások közül számos opció közül választhatsz, teljes mértékben az igényeidre szabva. A rendelés leadását követően megerősítő üzenetet küld a rendszerünk automata e-mail formájában a megrendelésedről.

    • Hogyan garantálja a Rendi.hu a szolgáltatók megbízhatóságát?

      Kizárólag olyan Szolgáltatókat közvetítünk ki hozzád, akikkel személyesen beszélgettünk, akiknek a vállalkozását leellenőriztük szerződéskötés előtt. ÁSZF-ben rögzítettük, hogy minden Szolgáltató személyes minőségi garanciát köteles vállalni az elvégzett szolgáltatás minőségére, és felelősséget vállal az esetlegesen felmerülő - véletlenül bekövetkező - káreseményre is. 

      A fő megbízhatóságot azonban a felhasználók visszajelzései adják, hiszen minden Szolgáltató minden takarítója folyamatosan értékelve van a háztartások által minden teljesítés után. Aki kiérkezik hozzád, valakinél már biztosan jól teljesített előtte! 

      Ha nem megfelelő minőségben dolgozik valamelyik Szolgáltató alkalmazottja, nem adunk számára több lehetőséget, főnöke köteles törölni a rendszerből, ellenkező esetben nem kap több elérhető munkát a weboldalunk közvetítésével a vállalkozó sem. 

    • Miért regisztráljak, ha már összes adatomat megadtam a rendelés során?

      A regisztráció számos előnnyel jár, ugyanis folyamatosan nyomon követheted a rendeléseidet, a "Partnerprogram" keretén belül pedig akár ingyen takarításhoz is hozzájuthatsz.

    • Mi a garancia arra, hogy nem kerülnek az adataim illetéktelen kezekbe?

      A jelenleg hatályos jogszabályoknak megfelelően járunk el, ez az Adatkezelési Szabályzatunkban is rögzítve van, tehát nem adjuk ki harmadik félnek az adataidat. A regisztráció törlése pedig bármikor kezdeményezhető általad. A bankkártya adataidat mi nem látjuk, ezért tárolni sem tudjuk, hiszen a banki fizetési felületet tőlünk teljesen független, nem mi üzemeltetjük.

    • Mi történik ha le kell mondanom a rendelést és hogyan tudom ezt megtenni?

      A Rendi platformját úgy alkottuk meg, hogy minél rugalmasabbak legyünk, ugyanakkor nálunk is érvényben vannak bizonyos szabályok. Célunk, hogy Megrendelőinknek és Takarító Partnereinknek is megbízhatóan, magas minőségben tudjunk szabad takarítót, illetve teljesítendő megrendelést biztosítani. Tudjuk, hogy mindenkinek bármikor közbe jöhet valami, viszont röviddel a teljesítés előtti lemondás, vagy módosított rendelés esetén Szolgáltató Partnereink értékes munkaóráktól esnek el, ezért bizonyos esetekben lemondási díjat számolhatunk fel.

      Amennyiben a Szolgáltató nem tud bejutni a háztartásba, vagy a helyszínen derül ki, hogy a Megrendelő nem tart igényt a szolgáltatásra, akkor sajnos a teljes szolgáltatási díj levonásra kerül.

      Egyszeri megrendelés esetén: ha a megrendelő 12 órával a kezdés előtt mondja le a rendelését, abban az esetben 2.500,- Ft lemondási díjat számolunk fel.

      Rendszeres rendelés esetén:

      Heti, illetve kétheti rendelés esetén legalább 5 alkalom igénybevétele szükséges ahhoz, hogy a megrendelő jogosult legyen a kedvezményre. Ha 5 alkalom előtt lemondásra kerül a teljes rendelés, úgy visszamenőleg levonásra kerül a jogtalanul igénybe vett kedvezmény mértéke. Heti rendelés esetén 7 héten belül szükséges felhasználni a takarítást, míg kéthetinél 14 héten belül. Havi rendelés esetén 3 alkalom igénybevétele kötelező 5 hónapon belül.

      Ha elégedetlenség következtében kerül lemondásra a teljes rendelés, akkor ezt mindenképp jelezni kell felénk! Sok Szolgáltató Partnerrel dolgozunk együtt annak érdekében, hogy minden Megrendelő megtalálja a számára legalkalmasabb takarítót, és hosszú távon elégedett legyen, ezért keresünk megoldást ilyen helyzetekre is.

      Minden esetben a Rendeléseim menüpont használata javasolt, hiszen ott egyszerűen, pár kattintással módosítható a rendelés.

      Kárpitisztítási, szőnyegtisztítási, matractisztítási, sitt-elszállítási szolgáltatás rendelése esetén telefonon tudod a rendelést lemondani, illetve módosítani.

    • Hogyan tudok jelszót változtatni?

      A honlapra történő bejelentkezés után a nevedre kattintva tudod a jelszavadat és a többi személyes adatodat módosítani.

    • Mi történik, ha a szolgáltatás nem volt megfelelő?

      Szolgáltató Partnereink igyekeznek, hogy megfelelő tisztaságot biztosítsanak számodra, ezért több lépcsősen igyekszünk a minőséget elfogadhatóvá tenni. A helyszínen a takarítás végeztével mindenképpen szükséges egy értékelőlapot aláírnod, amelyben leigazolod a takarítási tevékenység elvégzését, és szükség esetén még azonnal kérhetsz korrekciót a számodra nem megfelelően elvégzett területek újra-tisztítására vonatkozóan. Ha ezek után is elégedetlen lennél a szolgáltatással, kérjük 24 órán belül küldd vissza a takarítás után e-mailben kiküldött értékelő lapot, és panaszkezelő kollégánk keresni fog telefonon. Kérjük, hogy panasz esetén fényképeket is küldj a részünkre, az [email protected] e-mail címre, hiszen ez alapján tudjuk felmérni a panasz jogosságát.

      Első körben a Szolgáltató Partner a felelősségvállalási kötelezettsége alapján korrekciós munkát köteles végezni. Ha valamilyen okból ez meghiúsulna, akkor egyeztetünk a szolgáltatási díj mértékének csökkentéséről, és gondoskodunk a visszajáró összeg visszairányításról.

    • Hogyan tudom az ismerőseimet meghívni?

      A honlapon, a fejlécen található menüpontok közül válaszd a "Partnerprogram" menüpontot, ahol ismerősödet e-mail címének beírásával tudod meghívni. Amennyiben rendel tőlünk, úgy 1000 Ft jóváírást kapsz, amit saját megrendelésed kifizetésére tudsz használni és ismerősöd is egyből 1500 Ft kedvezményben részesül már az első vásárláskor. Minél több ismerősöd rendel tőlünk, annál több pénz lesz az egyenlegeden.

    • Hogyan értékelhetem a szolgáltatót?

      A helyszínen a takarítás végeztével kitöltött és aláírt értékelőlap-, és munka átvételét igazoló nyomtatványon tudod jelezni az észrevételeidet, valamint egy tőlünk emailben kapott kérdőívet is várunk tőled vissza kitöltve a munka végeztével.

    • Otthon kell-e lennem a szolgáltatás időtartama alatt?

      Nem kell otthon tartózkodnod, élvezd a szabadságot, a munkát bízd a Szolgáltatókra! Előre egyeztethettek a munka befejezési időpontjával kapcsolatosan.

    • Mi történik, ha a Rendi takarító nem jön a megbeszélt időben?

      Ha a takarító késik a megbeszélt időpontról, értesítenie kell téged a késésről. Amennyiben ez számodra nem megfelelő, átütemezést kérhetsz egy másik, számodra is megfelelő időpontra. Előfordulhat, hogy a takarítót a helyszínre utazás közben éri valami nem várt esemény, és nem tud értesíteni minket, így nem tudunk a késésről. Ha már legalább 10 perc késést tapasztalsz, azonnal hívj minket a központi telefonszámunkon, hogy kideríthessük, mi történt. Ebben az esetben veled egyeztetve oldjuk meg a kialakult helyzetet.

      Ha nem tudjuk azonnal felvenni a telefont más ügyfelek ügyeinek intézése miatt, akkor egyszerűbb, ha a takarítást megelőző napon érkezett automata email mellékletében található szolgáltatásra vonatkozó szerződésben kikeresed a Te személyes Szolgáltatód telefonszámát, és egyenesen vele konzultálsz a helyzetről. Mi is ezt tennénk, így ezzel a lépéssel meggyorsíthatod a folyamatot.

    • Hogyan működik a fizetés?

      A takarítási díját bankkártyával lehet kifizetni a weboldalunkon. A megrendelés végén átirányít a rendszer a Symple Pay bankkártyás fizetési felületre, ahol a fizetést lebonyolíthatod. Felhívjuk figyelmedet, hogy ez a felület tőlünk teljesen független, általános banki, bankkártyás fizetési felület, így a levonásokat nem mi, hanem a szolgáltatáshoz tartozó bank teljesíti, aki számunkra közvetíti az általad jóváhagyott megrendelési összeget. Előfordulhat, hogy ez a fizetési oldal nem működik rendesen, ilyenkor nem a mi hibánkból vannak fennakadások, vagy esetleges téves levonások. Ha valamilyen okból többletlevonás történne, kérlek jelezd felénk, ilyenkor visszairányítjuk a jogtalanul levont összeget. 

    • Kapok számlát?

      A megrendelésed folyamán kell jelezned a számlakiállításra vonatkozó igényeidet. Természetesen minden esetben kapsz számlát azokkal az adatokkal, amelyeket feltüntettél  a megrendelésed folyamán a számlázási adatok megadásakor. A megrendelés jóváhagyása után  e-mail formájában küldjük Neked a visszaigazolást a megrendelésed tartalmáról. A számlát azonban minden esetben a szolgáltatást végző vállalkozó állítja ki számodra a megrendelés tartalma alapján. Mi a szolgáltatókat közvetítjük, tehát a szolgáltatás kifizetett ellenértéke is hozzájuk kerül továbbításra, hiszen ők végzik a szolgáltatást.

    • Hol érhető el a Rendi szolgáltatás?

      A weboldalon kiválaszható nagyvárosokban érhető el a szolgáltatásunk. Jelenleg Budapesten és Szegeden, valamint ezen városok 40 km-es vonzáskörzetében élő lakosok tudnak élni a Rendi nyújtotta előnyökkel, az ország többi részén pedig a későbbiekben szeretnénk szintén elérhetővé tenni a szolgáltatásainkat!

    • Hogyan vállalhatok takarítást?

      Amennyiben takarítói tapasztalattal rendelkezel, és van vállalkozói háttered, látogasd meg a LEGYÉL RENDI TAKARÍTÓ oldalunkat! Magánszemélyekkel nem tudunk sajnos leszerződni.

    • Meg tudom rendelni személyesen a takarítást?

      A szolgáltatást kizárólag a honlapunkon keresztül, online lehet megrendelni.