A felhasználóbarát működés érdekében az oldalon sütiket (cookies) használunk. További információ   Elfogadom

rendi

50 milliós befektetést kap a Helpy

50 milliós befektetést kap a Helpy
2016.03.18

Régiós terjeszkedésre tör a magyar startup, amely takarítókat közvetít az interneten.

A magyar Helpy online takarításközvetítő startup tavaly szeptemberben indult, és azóta már több ezer ügyfélnek nyújtott szolgáltatást egyelőre Budapesten, Győrben és Szegeden. A Drukka startup-gyár által létrehozott startup profilja nemcsak hazánkban, de a kelet-közép-európai régióban is egyedülálló, így az alapítók szerint jelentős tér kínálkozik a nemzetközi terjeszkedésre, amit ki szeretnének használni.

Régiós növekedésbe kezdenek a pénzből

A Central Fund Tőkealapkezelő kötelékébe tartozó Conor Tőkealap nemrégiben 150 ezer eurót (közel 50 millió forintot) fektetett a startupba. A finanszírozás felhasználásával a Helpy a közép-kelet-európai piacokat tervezi meghódítani.

„A Conor Tőkealap az utóbbi években mintegy 30 befektetést hajtott végre növekvő hazai startup vállalkozásokba. Büszkék vagyunk, hogy a Helpy pénzügyi és szakmai partnerei lehetünk a hazai és regionális növekedési potenciál kiaknázásában. A befektetési döntésünket a Helpy dinamikus csapatára és átgondolt, analitikailag is alátámasztott növekedési terveire alapoztuk”

– hívta fel a figyelmet Krausz Zoltán befektetési igazgató.

„A Helpy mintegy fél év alatt jelentős növekedést ért el a menedzsment elkötelezettsége és a Drukka startup stúdió által alkalmazott, növekedés fókuszú módszereknek köszönhetően. A szolgáltatás hamarosan Debrecenben, Pécsett és Miskolcon is elérhető lesz, és ezzel párhuzamosan a nemzetközi terjeszkedést is megkezdjük. Az online takarítás közvetítés egyre elfogadottabb itthon, a rendszerünk pedig teljesen transzparens, hiszen a felhasználók publikusan értékelhetik, hogy mennyire elégedettek a szolgáltatásunkkal”

– mondta el a startup vezetője, Csillik Timur.

A Drukka egy hazánkban teljesen új koncepciót kíván meghonosítani a magyar piacon. A startup-gyár, vagy startup stúdió modell lényege, hogy az innovatív ötletek megvalósításához nem csupán a kezdeti tőkét biztosítják, de komoly szakmai hátteret is. A stúdió párhuzamosan több startupot épít, a szakértő segítséget pedig egy állandó, profi fejlesztőkből, üzletfejlesztőkből, mentorokból és marketingesekből álló csapat biztosítja.

Forrás: http://24.hu