Az alap takarítási csomagot a lakásméret alapján határozzuk meg számodra.
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló Szolgáltató Vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló Szolgáltató Vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló Szolgáltató Vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló Szolgáltató Vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló Szolgáltató Vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló Szolgáltató Vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló Szolgáltató Vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló Szolgáltató Vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló Szolgáltató Vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló szolgáltató vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon, az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Figyelem! Ez az opció, az alaptakarításra vonatkozik, tehát a több, mint két hete nem takarított ingatlanok esetében kötelezően hozzá kell adni a csomaghoz az "átfogó-, nagytakarítás" extrát is a megrendeléshez. A későbbiekben már rendelhető alapcsomag rendszeres takarítás opcióval is - ha megtörtént az első átfogó-, nagytakarítás -, mivel így lehetséges csak a tisztasági szint megtartása az alaptakarításra szánt időtartam eléréséhez.
A takarításhoz szükséges takarítóeszközöket és takarítószereket a háztartásnak kell biztosítania, amennyiben nem állnak rendelkezésre, honlapunkon a takarítószerek megrendelhetők, az eszközök pedig bérelhetők. Amennyiben a helyszínen derül ki, hogy valamelyik nem áll rendelkezésre, ebben az esetben a takarító megtagadhatja a szolgáltatás elvégzését, és panasz sem nyújtható be. (Felhívjuk figyelmüket, hogy a háztartás által biztosított takarítószerek által okozott esetleges károkért, valamint a Megrendelő általi extra, helyszíni kérések miatt bekövetkező esetleges károkért a Szolgáltatók felelősséget nem vállalnak!)
Felhívjuk Megrendelőink figyelmét, hogy a takarítás fogalma valóban a takarítási munkálatokra vonatkozik, nem tartozik bele a rendrakás. Csak rendezett körülmények között lehetséges a takarítás elvégzése. Szétdobált ruhaneműk, cipők elpakolása, vagy mosatlan edények összeszedése nem képezik a takarítási folyamat részét, ezek napi szinten végzendő rendszeres tevékenységek, a tulajdonos feladatköre. Nem lehetne takarítási időt kalkulálni, ha órákat töltenének rendrakással a takarítók. A takarítási folyamatra szánt idő a valós takarítás elvégzésére van kalkulálva.
A lakásban zajló bármilyen jellegű szakipari munka, költöztető munkások jelenléte, stb. mellett a takarító nem köteles a munka elvégzésére, mivel az újra-szennyeződés elkerülhetetlen. Ha a Megrendelő mégis kötelezi a takarítót a munka elvégzésére, ilyen esetben nincs lehetőség panasz benyújtására, mivel a mások által okozott utólagos szennyeződésekért felelősséget nem vállalnak!
Galériás ingatlanok esetén a galéria m2 mennyiségét hozzá kell adni az alap m2 mennyiséghez, és az együttes méret alapján kell kiválasztani a lakásméret-csomagot. Amennyiben Partnereink a helyszínen lényeges (10%-nál nagyobb) méretkülönbséget tapasztalnak, akkor csak a csomagmódosítás felárának kifizetése mellett kötelesek elvégezni a takarítást!
Az alaptakarításra az alábbi tevékenységek elvégzése vonatkozik.
Szoba:
Konyha:
Fürdőszoba:
A honlapon kalkulált takarítási időtartam pusztán tájékoztató jellegű, sok befolyásoló tényező rövidítheti és növelheti a takarítás időtartamát. A megrendelés szolgáltatás igénybevételére vonatkozik, nem munkaóra-, vagy takarítói létszám meghatározására. A munkát elvállaló szolgáltató vállalkozó saját kompetenciában dönti el, hogy adott munkát hány takarító alkalmazottjával kívánja teljesíteni. A Megrendelő a szolgáltatás minőségét írásban véleményezheti, reklamálhatja a weboldalon meghatározott módon, az erre nyitva álló határidőn belül (24 óra), de a helyszínre érkező takarítói létszámot nem határozhatja meg.
Felhívjuk megrendelőink figyelmét, hogy a takarítási szolgáltatás elvégzését elvállaló vállalkozó - esetleges túlterheltség, vagy betegség esetén - jogosult időpont módosítást kezdeményezni, amelyet a Megrendelő nem köteles elfogadni. Időpontmódosítás miatti lemondások esetén a Megrendelőt semmilyen anyagi hátrány nem éri, hiszen ilyen esetben nem érvényesülnek a lemondási szabályzatban foglalt feltételek. A módosított időpont elfogadása után azonban panasz benyújtása időpont módosításra hivatkozva nem lehetséges!
Az email cím és telefonszám megadása fontos, hogy tájékoztathassunk a rendeléseiddel kapcsolatban.
Hoppá, úgy tűnik a 'E-mail' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
E-mail cím nem valódi e-mail cím.
A megadott e-mail címhez tartozó fiók törölve lett a rendszerből.
Az email címmel már regisztráltál egy Rendi fiókot. Kérünk, kattints ide.
Hoppá, úgy tűnik a 'Telefonszám' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
Helytelen telefonszám. A telefonszám számokat tartalmazhat.
Figyelem : Biztos minden van otthon? Meglepetések helyett bérelj tőlünk tisztító eszköz csomagot és/vagy vásárolj tisztítószer csomagot, amit partnerünk házhoz visz. Ennél kényelmesebb nem is lehetne!
Fontos, hogy partnereink csak a minőségi szerekkel és eszközökkel tudnak kifogástalan munkát végezni.
További információ
Az időtartam függ a takarító gyorsaságától, és a lakás szennyezettségének mértékétől.
Válogass extráink közül, hogy minden részletre kiterjedő takarítást kapj.
Szőnyegtisztítás
Kárpittisztítás
Klímatakarítás
Lakás-, iroda- és gépjárműfertőtlenítés
Matractisztítás
Kerti munkák
Sittelszállítás
Irodaköltöztetés
Lomtalanítás
Padlócsiszolás és padlóápolás
Költöztetés
Hamarosan!
Több mint 2 hete nem volt kitakarítva?
Ebben az esetben kérjük, add hozzá az Átfogó takarítás extránkat a választott csomagodhoz, mivel várhatóan több ideig fog tartani a takarítás.
Az időtartam függ a takarító gyorsaságától, és a lakás szennyezettségének mértékétől.
Rendelj takarítást rendszeresen, amivel nem csak időt de pénzt is spórolhatsz!
Kiválasztva
Kiválasztva
Kiválasztva
Válaszd ki azokat az extrákat, amelyeket a későbbi rendszeres takarításaidhoz is igénybe szeretnél venni.
A rendeléseidben ezeket a beállításokat bármikor megváltoztathatod.
Figyelem : Délutáni időpont választása esetén, előfordulhat, hogy a takarítás későn fejeződik be.
Az időtartam függ a takarító gyorsaságától, és a lakás szennyezettségének mértékétől.
Hoppá, úgy tűnik a 'Családnév' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
Hoppá, úgy tűnik a 'Keresztnév' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
Hoppá, úgy tűnik a 'Irányítószám' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
Hoppá, úgy tűnik a 'Cím' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
Hoppá, úgy tűnik a 'Házszám/Ajtó' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
Hoppá, úgy tűnik a 'Cégnév' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
billing_nip_error
Hoppá, úgy tűnik a 'Irányítószám' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
Hoppá, úgy tűnik a 'Cím' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
Hoppá, úgy tűnik a 'Házszám/Ajtó' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
Válaszd ki, hogyan tud a takarító bejutni a háztartásodba.
Figyelem : A háziállat megjelölésére azért van szükségünk, mert sok ember, köztük takarítóink is allergiásak lehetnek, és szeretnénk megóvni őket! Ez nem jelent semmilyen többletköltséget!
Nincs
Kutya
Macska
Egyéb
Az időtartam függ a takarító gyorsaságától, és a lakás szennyezettségének mértékétől.
Hoppá, úgy tűnik a 'Jelszó' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
A jelszó minimális hossza 6 karakter kell legyen.
Hoppá, úgy tűnik a 'Jelszó ismét' mező üresen maradt! Kérjük, ezt pótold!
A jelszó ismét minimális hossza 6 karakter kell legyen.
A két jelszó mező tartalma meg kell egyezzen.
Kuponkód helytelen.
Helyes kupon kód.
A különböző promóciók és kupon kódok nem adhatóak össze, de aggodalomra semmi ok, a rendszer automatikusan a számodra elérhető legnagyobb kedvezményt alkalmazza!
Figyelem : Ne aggódj az előre fizetés miatt! Küldd vissza a takarítás után e-mailben megkapott értékelőlapot, amennyiben jogos a panaszod, másik partnert küldünk a helyszínre, vagy visszafizetjük a takarítás díját.
Kérjük válaszd ki, hogy melyik fizetőfelületen keresztül szeretnéd intézni a fizetést.
Kérjük fogadd el az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési szabályzatot.
Számlatulajdonos: Helpy Kft.
Számlavezető bank: Erste Bank Hungary Nyrt.
Bankszámlaszám (Ft) : 11600006-00000000-76493203
IBAN: HU73 1160 0006 0000 0000 7649 3203
Swift: GIBAHUHB
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos,
SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.
Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a
Bank által üzemeltetett,
a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és
nem a Rendi.hu oldalán.
A Rendi.hu az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati
dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
További információkért kattintson ide.
Webáruházunk részére a Barion Payment Zrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos,
SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.
Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk a Barion fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Barion
által üzemeltetett,
a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és
nem a Rendi.hu oldalán.
A Rendi.hu az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati
dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
A Rendi.hu az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati
dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Az automata kártyás fizetéssel kapcsolatban további információt az ÁSZF 5.1.3-as pontjában olvashatsz.
Az időtartam függ a takarító gyorsaságától, és a lakás szennyezettségének mértékétől.
Kérünk válassz csomagjaink közül..
Kérjük jelezd, van-e háziállat otthon.
(Egyéb választása esetén a megjelenő szöveges mezőbe írd be a válaszodat)
A Csomag 5 esetén a felület legalább 140 m2 kell legyen..
A négyzetméter mező csak számot tartalmazhat..
Kérünk válassz gyakoriságot.
Kérjük válaszd ki a takarítás napját.
Kérjük ellenőrizze újra a takarítás dátumát.
Kérünk válassz időpontot
Fizess a megrendelésedért kártyával és 0% kedvezményt kapsz!