A felhasználóbarát működés érdekében az oldalon sütiket (cookies) használunk. További információ Elfogadom
Köszönjük üzenetedet, hamarosan kapcsolatba lépünk Veled.
Kizárólag megbízható szakembereket közvetítünk és garanciát vállalunk az elvállalt szolgáltatás teljesítésére. Minden szolgáltatás esetében ellenőrzött partnereket küldünk ki a címekre, legyen szó akár takarításról, ablaktisztításról vagy lomtalanításról.
Az irodatakarítás is legalább olyan fontos tevékenység, mint az otthonunk takarítása.
Átlagban heti 40 órát töltünk a munkahelyünkön, ahol az alkalmazottaink nonstop jönnek-mennek, a tárgyalótermek is folyamatosan használatban vannak. A rendszeres takarításuk, a tisztaság fenntartása létfontosságú, az alkalmazottaink is hatékonyabban dolgoznak tiszta és rendezett munkakörülmények között.
Rendezvényhelyszínek, éttermek és Airbnb lakások takarítását is vállaljuk, szakképzett partnereink állnak rendelkezésedre.
Akár már másnapra biztosítunk szakembert!
Fizess online pár kattintással kényelmesen és biztonságosan. Megfizethető ár, rejtett költségek nélkül. A feltüntett közvetített szolgáltatásaink árai FIXEK!
Kérdésed van? Hívj minket a +36 1 999 1634-es telefonszámon! Kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre hétköznap 7:30 és 17:00 között, valamint hétvégén 7:30 és 15:30 között.
Professzionális szakembereink több körös kiválasztáson mennek át annak érdekében, hogy nyugodt szívvel bízhasd rájuk otthonodat.
Ha vannak saját szereid és eszközeid, úgy Partnerünk azokat használja. Ha szeretnéd, hogy vigyenek magukkal, kérjük a bejárás alkalmával jelezd igényeidet Partnerünk felé.
Igen, minden egyéb típusú takarításra van partnerünk.
Partnereink igyekeznek minél előbb felvenni veled a kapcsolatot. 2-3 munkanapon belül ez meg is fog történni.
Kérlek hívd fel ügyfélszolgálatunkat az alábbi számon +361/999-1634, vagy írj nekünk az [email protected] e-mail címre.
A Rendi segítségével pár kattintással rendelhetsz takarítást, szőnyegtisztítást, matractisztítást, kárpittisztítást, sitt-elszállításra szakosodott szolgáltatót. Az árak négyzetméter-, köbméter-, valamint darabszám alapján vannak meghatározva, így lakásod méretéhez és lokációjához igazítva találhatod meg a számodra legkedvezőbb megoldást. További opciók takarítási szolgáltatás rendelése esetén a takarítóeszköz bérlési-, valamint a takarítószer vásárlási lehetőség is, amennyiben a háztartásod nem rendelkezik megfelelő mennyiségű-, és minőségű szerekkel, vagy eszközökkel. Az extra szolgáltatások közül számos opció közül választhatsz, teljes mértékben az igényeidre szabva. A rendelés leadását követően megerősítő üzenetet küld a rendszerünk automata e-mail formájában a megrendelésedről.
Kizárólag olyan Szolgáltatókat közvetítünk ki hozzád, akikkel személyesen beszélgettünk, akiknek a vállalkozását leellenőriztük szerződéskötés előtt. ÁSZF-ben rögzítettük, hogy minden Szolgáltató személyes minőségi garanciát köteles vállalni az elvégzett szolgáltatás minőségére, és felelősséget vállal az esetlegesen felmerülő - véletlenül bekövetkező - káreseményre is.
A fő megbízhatóságot azonban a felhasználók visszajelzései adják, hiszen minden Szolgáltató minden takarítója folyamatosan értékelve van a háztartások által minden teljesítés után. Aki kiérkezik hozzád, valakinél már biztosan jól teljesített előtte!
Ha nem megfelelő minőségben dolgozik valamelyik Szolgáltató alkalmazottja, nem adunk számára több lehetőséget, főnöke köteles törölni a rendszerből, ellenkező esetben nem kap több elérhető munkát a weboldalunk közvetítésével a vállalkozó sem.
A regisztráció számos előnnyel jár, ugyanis folyamatosan nyomon követheted a rendeléseidet, a "Partnerprogram" keretén belül pedig akár ingyen takarításhoz is hozzájuthatsz.
A jelenleg hatályos jogszabályoknak megfelelően járunk el, ez az Adatkezelési Szabályzatunkban is rögzítve van, tehát nem adjuk ki harmadik félnek az adataidat. A regisztráció törlése pedig bármikor kezdeményezhető általad. A bankkártya adataidat mi nem látjuk, ezért tárolni sem tudjuk, hiszen a banki fizetési felületet tőlünk teljesen független, nem mi üzemeltetjük.
A Rendi platformját úgy alkottuk meg, hogy minél rugalmasabbak legyünk, ugyanakkor nálunk is érvényben vannak bizonyos szabályok. Célunk, hogy Megrendelőinknek és Takarító Partnereinknek is megbízhatóan, magas minőségben tudjunk szabad takarítót, illetve teljesítendő megrendelést biztosítani. Tudjuk, hogy mindenkinek bármikor közbe jöhet valami, viszont röviddel a teljesítés előtti lemondás, vagy módosított rendelés esetén Szolgáltató Partnereink értékes munkaóráktól esnek el, ezért bizonyos esetekben lemondási díjat számolhatunk fel.
Amennyiben a Szolgáltató nem tud bejutni a háztartásba, vagy a helyszínen derül ki, hogy a Megrendelő nem tart igényt a szolgáltatásra, akkor sajnos a teljes szolgáltatási díj levonásra kerül.
Egyszeri megrendelés esetén: ha a megrendelő 12 órával a kezdés előtt mondja le a rendelését, abban az esetben 2.500,- Ft lemondási díjat számolunk fel.
Rendszeres rendelés esetén:
Heti, illetve kétheti rendelés esetén legalább 5 alkalom igénybevétele szükséges ahhoz, hogy a megrendelő jogosult legyen a kedvezményre. Ha 5 alkalom előtt lemondásra kerül a teljes rendelés, úgy visszamenőleg levonásra kerül a jogtalanul igénybe vett kedvezmény mértéke. Heti rendelés esetén 7 héten belül szükséges felhasználni a takarítást, míg kéthetinél 14 héten belül. Havi rendelés esetén 3 alkalom igénybevétele kötelező 5 hónapon belül.
Ha elégedetlenség következtében kerül lemondásra a teljes rendelés, akkor ezt mindenképp jelezni kell felénk! Sok Szolgáltató Partnerrel dolgozunk együtt annak érdekében, hogy minden Megrendelő megtalálja a számára legalkalmasabb takarítót, és hosszú távon elégedett legyen, ezért keresünk megoldást ilyen helyzetekre is.
Minden esetben a Rendeléseim menüpont használata javasolt, hiszen ott egyszerűen, pár kattintással módosítható a rendelés.
Kárpitisztítási, szőnyegtisztítási, matractisztítási, sitt-elszállítási szolgáltatás rendelése esetén telefonon tudod a rendelést lemondani, illetve módosítani.
A honlapra történő bejelentkezés után a nevedre kattintva tudod a jelszavadat és a többi személyes adatodat módosítani.
Szolgáltató Partnereink igyekeznek, hogy megfelelő tisztaságot biztosítsanak számodra, ezért több lépcsősen igyekszünk a minőséget elfogadhatóvá tenni. A helyszínen a takarítás végeztével mindenképpen szükséges egy értékelőlapot aláírnod, amelyben leigazolod a takarítási tevékenység elvégzését, és szükség esetén még azonnal kérhetsz korrekciót a számodra nem megfelelően elvégzett területek újra-tisztítására vonatkozóan. Ha ezek után is elégedetlen lennél a szolgáltatással, kérjük 24 órán belül küldd vissza a takarítás után e-mailben kiküldött értékelő lapot, és panaszkezelő kollégánk keresni fog telefonon. Kérjük, hogy panasz esetén fényképeket is küldj a részünkre, az [email protected] e-mail címre, hiszen ez alapján tudjuk felmérni a panasz jogosságát.
Első körben a Szolgáltató Partner a felelősségvállalási kötelezettsége alapján korrekciós munkát köteles végezni. Ha valamilyen okból ez meghiúsulna, akkor egyeztetünk a szolgáltatási díj mértékének csökkentéséről, és gondoskodunk a visszajáró összeg visszairányításról.
A honlapon, a fejlécen található menüpontok közül válaszd a "Partnerprogram" menüpontot, ahol ismerősödet e-mail címének beírásával tudod meghívni. Amennyiben rendel tőlünk, úgy 1000 Ft jóváírást kapsz, amit saját megrendelésed kifizetésére tudsz használni és ismerősöd is egyből 1500 Ft kedvezményben részesül már az első vásárláskor. Minél több ismerősöd rendel tőlünk, annál több pénz lesz az egyenlegeden.
A helyszínen a takarítás végeztével kitöltött és aláírt értékelőlap-, és munka átvételét igazoló nyomtatványon tudod jelezni az észrevételeidet, valamint egy tőlünk emailben kapott kérdőívet is várunk tőled vissza kitöltve a munka végeztével.
Nem kell otthon tartózkodnod, élvezd a szabadságot, a munkát bízd a Szolgáltatókra! Előre egyeztethettek a munka befejezési időpontjával kapcsolatosan.
Ha a takarító késik a megbeszélt időpontról, értesítenie kell téged a késésről. Amennyiben ez számodra nem megfelelő, átütemezést kérhetsz egy másik, számodra is megfelelő időpontra. Előfordulhat, hogy a takarítót a helyszínre utazás közben éri valami nem várt esemény, és nem tud értesíteni minket, így nem tudunk a késésről. Ha már legalább 10 perc késést tapasztalsz, azonnal hívj minket a központi telefonszámunkon, hogy kideríthessük, mi történt. Ebben az esetben veled egyeztetve oldjuk meg a kialakult helyzetet.
Ha nem tudjuk azonnal felvenni a telefont más ügyfelek ügyeinek intézése miatt, akkor egyszerűbb, ha a takarítást megelőző napon érkezett automata email mellékletében található szolgáltatásra vonatkozó szerződésben kikeresed a Te személyes Szolgáltatód telefonszámát, és egyenesen vele konzultálsz a helyzetről. Mi is ezt tennénk, így ezzel a lépéssel meggyorsíthatod a folyamatot.
A takarítási díját bankkártyával lehet kifizetni a weboldalunkon. A megrendelés végén átirányít a rendszer a Symple Pay bankkártyás fizetési felületre, ahol a fizetést lebonyolíthatod. Felhívjuk figyelmedet, hogy ez a felület tőlünk teljesen független, általános banki, bankkártyás fizetési felület, így a levonásokat nem mi, hanem a szolgáltatáshoz tartozó bank teljesíti, aki számunkra közvetíti az általad jóváhagyott megrendelési összeget. Előfordulhat, hogy ez a fizetési oldal nem működik rendesen, ilyenkor nem a mi hibánkból vannak fennakadások, vagy esetleges téves levonások. Ha valamilyen okból többletlevonás történne, kérlek jelezd felénk, ilyenkor visszairányítjuk a jogtalanul levont összeget.
A megrendelésed folyamán kell jelezned a számlakiállításra vonatkozó igényeidet. Természetesen minden esetben kapsz számlát azokkal az adatokkal, amelyeket feltüntettél a megrendelésed folyamán a számlázási adatok megadásakor. A megrendelés jóváhagyása után e-mail formájában küldjük Neked a visszaigazolást a megrendelésed tartalmáról. A számlát azonban minden esetben a szolgáltatást végző vállalkozó állítja ki számodra a megrendelés tartalma alapján. Mi a szolgáltatókat közvetítjük, tehát a szolgáltatás kifizetett ellenértéke is hozzájuk kerül továbbításra, hiszen ők végzik a szolgáltatást.
A weboldalon kiválaszható nagyvárosokban érhető el a szolgáltatásunk. Jelenleg Budapesten és Szegeden, valamint ezen városok 40 km-es vonzáskörzetében élő lakosok tudnak élni a Rendi nyújtotta előnyökkel, az ország többi részén pedig a későbbiekben szeretnénk szintén elérhetővé tenni a szolgáltatásainkat!
Amennyiben takarítói tapasztalattal rendelkezel, és van vállalkozói háttered, látogasd meg a LEGYÉL RENDI TAKARÍTÓ oldalunkat! Magánszemélyekkel nem tudunk sajnos leszerződni.
A szolgáltatást kizárólag a honlapunkon keresztül, online lehet megrendelni.